Ik heb zelf ook al verschillende 'kaartfouten' gevonden. Heb dit doorgegeven aan Teleatlas en je krijgt inderdaad direkt een (automatisch gegenereerde) mail waarin men vermeldt dat het probleem wordt gecorrigeerd, indien terecht, en in een volgende update wordt verwerkt. Ik weet niet of dat ook daadwerkelijk gebeurt.......

Bovendien vind ik dat er best veel fouten zitten in het kaartmateriaal. Laatst naar Eindhoven gereden in de buurt van Uden geeft deze op dezelfde weg een rotonde aan die niet bestaat en waar een rotonde aanwezig is ziet deze een kruispunt...... Voor zover ik het kon beoordelen waren de rotonde en het kruispunt niet 'gisteren' aangelegd. M.a.w. hoe aktueel is het kaartmateriaal.
Vandaag ook weer een navigatiefout a.g.v. slecht kaartmateriaal. Onderweg naar een bestemming in Duitsland hier zo'n veertig km. over de grens werd ik een doodlopende weg in gestuurd die eindigde bij een boerderij

.
Ik had wel de kortste route ingesteld maar werd van een hoofdweg zgn. binnendoor geleid omdat dat (hemelsbreed gezien) de kortste afstand zou zijn. Daarna na voortzetting op de hoofdweg die ik had verlaten weer eenzelfde fout; doodlopende weg op boerenerf.....
Vanavond, na thuiskomst, de route gesimuleerd en blijft dezelfde fout maken. Zelfs bij instellen voor vrachtwagen of bus wordt je op hetzelfde punt van de weg geleid..

. Het rare is dat als je op de kaart uitzoomt deze wegen slechts zichtbaar zijn als dunne grijze strepen hetgeen er voor mij op duidt dat het hier geen doorgaande secundaire wegen betreft. Echter bij het plannen van de route wordt hier schijnbaar geen rekening mee gehouden.
Alleen bij het plannen van de snelste route gaat de route berekening goed.
Af en toe gaat een route goed maar meestal zit(ten) er wel een of meerdere fouten in de route berekening.
Ik ga ervan uit dat andere navigatiesystemen (Tom Tom, Garmin) hier ook last van hebben

aangezien hun kaartmateriaal ook o.a. van Teleatlas komt?
Moet ik hiermee leren leven en is dat niet uit te sluiten?
Hoe zijn de ervaringen

van ander Miogebruikers?
Alvast bedankt voor jullie reaktie

.
Groeten,
Bernard