Mioforum
23 Mei 2012, 13:22:46 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: nieuwe Update Tool ?  (gelezen 995 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Gepost op: 18 Januari 2007, 03:31:50 »

Na het inloggen op de engelstalige Mio site voor het opnieuw downloaden van de Update tool wilde ik meteen na het installeren daarvan natuurlijk , voor de 2de keer (nah...eigenlijk derde als je de vorige foute update mee wil tellen  angel4 ) een update maken van de kaarten.

Nu is het al wel even geleden dat ik dat de eerste keer deed, de 2de keer een week geleden maar ik kan het me niet herinneren dat ik toen de keuze had wat ik wilde updaten Huh?

Nu dus keus in talen, update-tool en kaarten en stemmen....je kan dus aanvinken WAT je wil hebben.
Ik vind dat een hele fijne keus....de talen/stemmen bijv. gebruik ik toch niet want die haal ik hier vandaan.

Nu heb ik dus alleen de kaarten aangevinkt en een update van de update tool (hoewel die er dus net nieuw opstaat ?).

Nou niet lachen he.....maar meteen na het starten van de update ben ik hier begonnen te schrijven.
En mijn update Huh?........dies NU al binnen......... (en nee....ik typ niet zo langzaam hoor  mrgreen)

Is dit nu nieuw of was dit al zo maar heb ik vorige keer die keuze niet gemaakt ?
Ik weet het dus echt niet meer...kwor oud.

Nou....eens kijken of het goed gegaan is, vorige was de germany map niet compleet....en toen deed i er wel een uur over.

Toevoeging:

Dammm.....nee dus....weer die Germany map die niet klopt !!! Wat is dit toch ??
Net als vorige keer kan ik weer niet uitzomen...komt op een bepaald hoogte niveau vast te zitten , geeft die kaart de schuld en start daarna weer opnieuw op.

Tis dat het nu zo snel gaat....ik ga het dus NOG een keer proberen....en anders...nah...zet ik de oude er wel weer overheen.

Nick
« Laatste verandering: 18 Januari 2007, 03:37:23 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
teroma
Steunend Lid

-koffie- ?

« Antwoord #1 Gepost op: 18 Januari 2007, 09:39:56 »

Keuze mogelijkheden met te kiezen onderdelen zijn steeds aanwezig geweest.

Citaat
Ik weet het dus echt niet meer...kwor oud.
Willen we allemaal worden.  mrgreen maar de meesten weten niet hoe oud..........

Heeft de harde schijf waar de update gedownload wordt voldoende ruimte?
Al geprobeerd om eerst de cache op je harde schijf te wissen. In ieder geval de map germany.fbl daar verwijderen.
Dan nog eens proberen op te waardeeren.

x:\Program Files\Mio Technology\MioMap v3 Updater\cache

Een C710 met iGO-8 weet ondanks zijn leeftijd de weg goed te vinden
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #2 Gepost op: 18 Januari 2007, 15:59:24 »

Okee...dat van die keuze wist ik dus echt niet meer.

Nou...dat heb ik uiteindelijk dus maar eens gedaan, de hele germany map eraf.
Daarna opnieuw update willen doen....
In het keuze schermpje zie ik nu dat alleen de zaken die ik niet had ge-update nog aan kan vinken....geen maps meer dus... terwijl heel germany er af is.
De oude Germany map is zon 150 mb groot....de nieuwe slechts 120 , net als vorige keer.
Ik snap er niks meer van , vooral ook omdat ik niemand anders met dit probleem zie.
De oude staat er nu maar weer op, dan werkt de mio tenminste.

Nick

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
digitaal59
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 18 Januari 2007, 18:50:09 »

Ik heb ook het zelfde met updaten als alles klaar start de kaart van duitsland ook niet meer op.
Moet hem dan weer van de dvd afhalen om hem werkende te krijgen. angry1 Stop
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: