Na het inloggen op de engelstalige Mio site voor het opnieuw downloaden van de Update tool wilde ik meteen na het installeren daarvan natuurlijk , voor de 2de keer (nah...eigenlijk derde als je de vorige foute update mee wil tellen

) een update maken van de kaarten.
Nu is het al wel even geleden dat ik dat de eerste keer deed, de 2de keer een week geleden maar ik kan het me niet herinneren dat ik toen de keuze had wat ik wilde updaten

Nu dus keus in talen, update-tool en kaarten en stemmen....je kan dus aanvinken WAT je wil hebben.
Ik vind dat een hele fijne keus....de talen/stemmen bijv. gebruik ik toch niet want die haal ik hier vandaan.
Nu heb ik dus alleen de kaarten aangevinkt en een update van de update tool (hoewel die er dus net nieuw opstaat ?).
Nou niet lachen he.....maar meteen na het starten van de update ben ik hier begonnen te schrijven.
En mijn update

........dies NU al binnen......... (en nee....ik typ niet zo langzaam hoor

)
Is dit nu nieuw of was dit al zo maar heb ik vorige keer die keuze niet gemaakt ?
Ik weet het dus echt niet meer...kwor oud.
Nou....eens kijken of het goed gegaan is, vorige was de germany map niet compleet....en toen deed i er wel een uur over.
Toevoeging:
Dammm.....nee dus....weer die Germany map die niet klopt !!! Wat is dit toch ??
Net als vorige keer kan ik weer niet uitzomen...komt op een bepaald hoogte niveau vast te zitten , geeft die kaart de schuld en start daarna weer opnieuw op.
Tis dat het nu zo snel gaat....ik ga het dus NOG een keer proberen....en anders...nah...zet ik de oude er wel weer overheen.
Nick