Mioforum
23 Mei 2012, 13:30:51 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Na Aldi en Lidl nu 'een echte' bij het Kruidvat (C250)  (gelezen 1562 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
axemen
Steunend Lid

« Gepost op: 28 Januari 2007, 22:02:30 »

Komt m'n vrouw met de folder van het Kruidvat aanzetten...

Groet, Peter

C710+
joostk
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Januari 2007, 22:35:29 »

Mooie aanbiedingen zijn dat altijd. In vrijwel iedere winkel is de C250 250 euro. Online kan je 'm voor 220 euro al kopen. De BCC is daar ook altijd zo goed in: "van 1000 euro voor slechts 250 euro", jaajaa Smiley
axemen
Steunend Lid

« Antwoord #2 Gepost op: 28 Januari 2007, 22:56:20 »

Je hebt gelijk hoor Joost en daarnaast spreekt het natuurlijk voor zich dat internetshops goedkoper kunnen leveren dan gewone winkels.

Wat ik wel grappig vind is dat de winkel waar ik eerder terecht kon voor zaaddodende pasta en shampoo nu ook autonavigatie systemen verkoopt...

C710+
BRM
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 29 Januari 2007, 00:25:49 »

rotfl

Vlak ook de fotoservice niet uit!

Bart
sascha
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #4 Gepost op: 29 Januari 2007, 09:13:07 »

Je hebt gelijk hoor Joost en daarnaast spreekt het natuurlijk voor zich dat internetshops goedkoper kunnen leveren dan gewone winkels.

Wat ik wel grappig vind is dat de winkel waar ik eerder terecht kon voor zaaddodende pasta en shampoo nu ook autonavigatie systemen verkoopt...

Dat is gedaan om dat je dan alles in een winkel kan kopen, want mannen winkelen toch al niet zo graag.  3 sorry

Ik ben een gelukkige bezitter van een C210, die prefect werkt
igoigo
Lid
**

« Antwoord #5 Gepost op: 29 Januari 2007, 22:09:11 »

Advertentietekst duidelijk opgesteld door leek: "SiRF startill GPS"  applause

MioMap PDA versie
ligflits
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 30 Januari 2007, 18:09:54 »

voor een prijs overzicht bijvoorbeeld:
http://www.kieskeurig.nl/kopen/12AD72547A714995C125721E00419D89.htm
of
http://tweakers.net/pricewatch/148360/Mitac-Mio-C250-(Benelux)-prijzen.html
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #7 Gepost op: 31 Januari 2007, 01:35:19 »

Zaaddodende pasta Huh?? je bedoeld natuurlijk krasverwijderende pasta ? angel4 
Indien niet...dan graag uitleg wat je nou met zaaddodende pasta en een mio moet ? mrgreen

Owjee...terug naar topic..
Ik zou lekker doorsparen voor een zaadvrije maar wel veel inhoud hebbende C710  tongue3

Nick

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
axemen
Steunend Lid

« Antwoord #8 Gepost op: 13 Februari 2007, 22:08:01 »

Vervelende situatie Bambi,

Voor mij 'klinkt' het alsof het apparaat niet goed/defect is. Weet niet hoe het in Belgie geregeld is maar in Nederland heb je zoiets als consumentenrecht. Wanner ik niet tevreden ben over een product kan ik het ten alle tijden binnen een week in originele staat/verpakking terug brengen naar de verkopende partij. Zij zijn als het aan bovenstaande voorwaarden voldoet verplicht het product terug te nemen (NEE MENEER, IK WIL GEEN TEGEGOEDBON  argue)...

Misschien dat het helpt iets harder met de figuurlijke vuist op de kruidvattoonbank te slaan.

Mocht je geen resultaat boeken zou ik eens met Mio zelf contact opnemen en het hele geval voorleggen, dan komt het vast wel goed uiteindelijk !

Succes, Peter

C710+
mrsshorty
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 25 Februari 2007, 09:48:41 »

Hallo Bambie,
Het lijkt mij ook dat er iets niet goed is. Zelf nog maar net m'n allereerste navigatiesysteem gekocht en dus volledig onervaren. Toch lukte het werken zelfs zonder het lezen van de gebruiksaanwijzing direct al aardig. Overigens had ik zelf een mazzeltje (vond ik) bij de Saturn in Rotterdam. Ik betaalde €279. Maar er "zit" standaard Benelux op terwijl er op een 1 Gb SD-card Europa bij zit. En daarnaast nog zo'n TMC kabel. Ik heb daar nog niet mee kunnen werken. Heb eigenlijk alleen tijd om te toeren in het weekend. En dan zijn er toch geen noemenswaardige files. Maar wie weet wat de toekomst ons nog brengt?
Heb je het toestel nog geruild gekregen Bambie?
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: