Mioforum
23 Mei 2012, 13:43:32 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 2 [3]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Flitspalen Zwitserland uitgeschakeld  (gelezen 4561 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
teroma
Steunend Lid

Geslacht: Man

-koffie- ?

« Antwoord #30 Gepost op: 11 Maart 2007, 19:36:35 »

@axemen
Een dusdanig knap stukje programmeerwerk kan je beter tussen
Code:
code ..... /code
plaatsen. Anders denkt men dat dit je normale taalgebruik is.  mrgreen

Een C710 met iGO-8 weet ondanks zijn leeftijd de weg goed te vinden
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #31 Gepost op: 11 Maart 2007, 21:34:16 »

Na het lezen van deze discussie toch nog even het volgende Herman.... want IK denk dat je iets een klein beetje verkeerd gelezen hebt.

Dat wil zeggen dat ik als Nederlander met mijn Nederlandse auto best een navigatiesysteem met flitspaalherkenning mag meenemen naar Zwitserland, alleen mag ik die flitspaalherkenning in Zwitserland niet gebruiken omdat deze daar niet is toegestaan.

Het is niet zo dat je dit niet alleen niet mag gebruiken....je mag de mogelijkheid niet eens in je auto aanwezig hebben !

Citaat
Wat dat betreft moet ik me simpel houden aan de Zwitserse wetgeving.

Precies....wat dus inhoud dat je ook dat toestel als Nederlander niet in je auto/jaszak/handschoenvakje enz.enz. mag hebben indien daarmee de mogelijkheid bestaat dat je daarmee de Zwitserseflits info kan gebruiken.......

Citaat
Dat neemt niet weg, dat ik in principe die informatie als Nederlander in Zwitserland die informatie best mag hebben (ze is nu eenmaal in Nederland niet verboden), maar in de praktijk schiet ik er niets mee op.

Nee dus, ZO staat het dus niet in hun wet waaraan ook JIJ als Nederlander zich te houden hebt.

Citaat
Maar er zijn meer mooie voorbeelden te bedenken.

Zat mooie voorbeelden...wat te denken van drugs in je auto ?
In Nederland een (soft)drugs beleid (wat een leuke woordspeling eigenlijk mrgreen) die in andere landen beslist NIET toegestaan worden.
Hier mag je misschien met een kilo van die rotzooi rondrijden.....maar daar dus echt niet... wil jij je dan ook beroepen op wat je in Nederland in je auto mag hebben ?
Een andere...misschien meer voor de hand liggende in (vracht)auto's zijn bijv. de oude zendbakkies.... toch echt niet overal toegestaan en je kon hem verwijderen in die landen waar het niet mocht...ook al stond i uit.

Niet in je bezit hebben in je auto.... DAT is wat de Zwitsers als wet hebben , ze hebben het dus niet slechts over niet gebruiken...

Nick (die wel gemerkt heeft dat men in Oosterijk alleen op het tol-geld (stickertje) let en niet op de aanwezigheid van een wegwijstruusmetofzonderflitsinfo)

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
NaviTrotter
Gast
« Antwoord #32 Gepost op: 11 Maart 2007, 23:56:18 »

Een andere...misschien meer voor de hand liggende in (vracht)auto's zijn bijv. de oude zendbakkies.... toch echt niet overal toegestaan en je kon hem verwijderen in die landen waar het niet mocht...ook al stond i uit.

Niet in je bezit hebben in je auto.... DAT is wat de Zwitsers als wet hebben , ze hebben het dus niet slechts over niet gebruiken...

Nick (die wel gemerkt heeft dat men in Oosterijk alleen op het tol-geld (stickertje) let en niet op de aanwezigheid van een wegwijstruusmetofzonderflitsinfo)

Of je gooide je "bakkie" toen het hier nog verboden was,even voor de achterwielen.een kapotte hadden ze ook niks aan,en hun bewijs was gelijk naar de filistijnen.
Nick,
Je verdient de beker. s68 thumbs drinken10ek
Pagina's: 1 2 [3]   Omhoog
  Print  

Ga naar: