Hallo allemaal,
Als 48 jarige huisman breng ik al weer zo'n 15 jaar de dagen door, na een behoorlijk motor ongeluk.
Voorheen vele soorten werkzaamheden gehad maar vooral in de horeca gewerkt.
Gediplomeerd kok/kelner en banketbakker , wat voor mijn vrouw (en voor mezelf) een uitkomst is gezien haar kookkunsten

In de zomer echter mag ik nog wel de toeristen die hier aanwezig zijn vermaken als rondvaartschipper.
Dit gebeurd natuurlijk op de voor mij gebruikelijke manier.... geen uur lang droge kost maar flink lachen tussendoor, want lol moet je hebben in het leven.
Al jaren getrouwd met mijn eerste en nog steeds enige echte vriendin en vader van de mooiste meid van Holland , mijn bijna 15 jarige dochter.
Gek op dieren waar ik behoorlijk wat tijd in kwijt kan gezien het aantal wat hier zo rond loopt....en best wel gek op techniek.
Geen techniek geleerd op een school dus, maar gewoon door veel te lezen en vooral te doen ben ik toch zeer veel te weten gekomen.
Nog nooit een moderator geweest dus dat wordt even wennen maar....
Als ik me ergens voor inzet doe ik dat niet zomaar, ik moet er vooral schik in hebben en dat is op dit forum wel te vinden heb ik gemerkt.
Ik hoop dat dit zo blijven mag , ik ga er mijn best voor doen !
Je kan me bereiken op
nickaltena@mioforum.be maar ...net zoals bij de andere moderators :
"Dit adres is niet bedoelt om Mio gerichte vragen te beantwoorden, daar zal dan ook niet anders op gereageerd worden als een verwijzing naar het forum.
Hezelfde gaat natuurlijk ook op voor Mio gerichte vragen per pb.
Persoonlijke vragen , klachten en dergelijke kan natuurlijk wel op beide"Nick