Mioforum
23 Mei 2012, 19:17:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: test navigatiesystemen in computer!totaal  (gelezen 3136 keer)
0 geregistreerde leden en 3 gasten bekijken dit topic.
GTCab35
Gast
« Antwoord #15 Gepost op: 5 Juli 2007, 19:20:55 »

Ga maar eens bij de ANWB kantoren kijken, ze verkopen er alleen maar TT's  en dat noemen hun objectief . laat me niet lachen.
en ook computer totaal neem ik met een zak zout over hun navigatie testen. ik doe niet zoveel op dat soort testen. 
psl007
Gast
« Antwoord #16 Gepost op: 17 Mei 2008, 20:18:50 »

Al google-end lees ik eigenlijk maar een paar dingen, wat volgende de anwb en de consumentenbond de best koop zijn. En ik lees een boel kritiek op de verschillende testen. Waar ik zelf eigenlijk voornamelijk nieuwsgierig ben is welke kaartenleverancier de beste kaarten levert.

Mac
Moderators

Geslacht: Man

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #17 Gepost op: 18 Mei 2008, 00:58:57 »

Voorheen was TeleAtlas met name beter in de Benelux en Navteq met name beter in de Duitstalige landen, maar beiden hebben inhaalslagen gemaakt.
Ik geloof dat ze inmiddels niet of nauwelijks voor elkaar onder doen.

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
tomvanschayk
Gast
« Antwoord #18 Gepost op: 18 Mei 2008, 17:34:07 »

Ik vind dat ze allebei wel dingen hebben die me aanspreken. Zo vind ik het bijvoorbeeld bij Tomtom wel fijn dat je makkelijk een route vooraf kunt berekenen. Dat is met Mio wat meer werk. Daarintegen vind ik de Mio weer grafisch een stuk beter. Ook qua gesproken aanwijzingen is deze een stk uitgebreider. Al vind ik hem wel ooit iets te uitgebreid en worden er dingen gezegt die niet helemaal taaltechnisch correct zin zeg maar("Sla hier links af en neem daarna bestemming bereikt")
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #19 Gepost op: 18 Mei 2008, 18:51:18 »

Voordeel is dan wel weer dat die taaltechnische zaken aanpasbaar zijn op een Mio , zoals heel veel dingen.
Juist om die reden heb ik voor de mio gekozen , maar das persoonlijk natuurlijk omdat ik dat juist leuk vind.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: