Mioforum
8 September 2010, 23:21:22 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Wie Woont Waar
Route database
Alle advertenties

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
online adverteren www.m4n.nl
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: aanwijzingen Te laat  (gelezen 962 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
naughtymax
Gast
« Gepost op: 7 April 2007, 17:03:22 »

moest vorig weekend naar belgie , dus dacht das mooi neem de MIO c510e mee dan komt het helemaal goed.
Maar in de buurt van eindhoven ging die in de fout!! Hij gaf de aanwijzing te laat aan waardoor ik een heel stuk terug moest rijden.
hetzelfde gebeurde weer op de terug reis (weet niet meer precies waar) ,maar niet op de zelfde plek.
Het leek wel of hij het gps-signaal te laat kreeg.
Nu is mijn vraag , kun je ook iets veranderen waardoor hij sneller wordt met aanwijzingen geven

B.V.D.

PrinceR
titel verduidelijkt
« Laatste verandering: 14 Juli 2007, 10:29:59 door PrinceR » Gelogd
Sylvester
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 8 April 2007, 08:49:38 »

er is al een topic over dit 'probleem' :
http://www.mioforum.be/index.php/topic,832.0.html

En zoals je daar kan lezen is het niet zozeer een probleem, je moet er alleen effe aan wennen.
Het komt erop neer dat de commando's precies zijn, voor sommigen iets te precies.

Maar je zou eventueel zelf aanpassingen kunnen doen (niet voor leken, dacht ik ) in de commands.cvs file.
En je kan ook andere stemmen installeren die 'anders' reageren.
Alles te vinden in de hierboven vermelde topic.

Mogelijk heb je als nieuweling niet tot alle topics en plaatsen toegang. Als je straks de status van lid hebt bereikt, kan je er wél aan.

Succes.
« Laatste verandering: 8 April 2007, 08:51:33 door Sylvester » Gelogd
geitje
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 10 April 2007, 09:13:53 »

Ik kom zelf uit Eindhoven en ze zijn momenteel druk bezig met de wegen rond Eindhoven. Een aantal afslagen zijn zelfs (tijdelijk) een (paar) honderd meter verplaatst of ingekort. Hierdoor kan het komen dat je Mio denkt dat je er af moet, maar dat de afslag i.v.m. de werkzaamheden bijvoorbeeld 100 meter of eerder was.
dickr43
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 19 April 2007, 10:25:57 »

Wat ik wel eens merk is dat het machientje soms net even wat drukker is dan normaal en dat de aanwijzing dan ook net even later komt dan anders. Heb ik overigens ook al met andere merken meegemaakt. Is niet locatiegebonden, maar kan voorkomen. Ik probeer dan ook altijd naar de afritnaam of straatnaam te kijken die ik als volgende moet hebben en dit dan in de gaten te houden. Je kunt nou eenmaal niet voor de volle 100% op je navigatiesysteem vertrouwen.
marcos
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 29 Juni 2007, 00:23:36 »

Je bent geneigd om met navigatie niet meer op de borden te letten maar dat blijft toch wel nodig,net als het rijden op snelheid.Het is en blijft maar een hulpmiddel. Succes volgende keer dan maar die kant op thumbs
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar:  

De perfecte cadeau's voor ieder!