Net nieuwsbrief gekregen dat speedcams van Duitsland en Oostenrijk niet langer in de Mio database zitten

Wil dit ook zeggen dat bij de volgende sync deze ook verwijderd worden van mijn C710 ?
Waarschijnlijk niet maar...if so... laat die updates dan maar zitten en even zoeken naar alternatieven.
Waarschijnlijk wel dus....want ik vrees voor jou dat het bestand gewoon overschreven wordt.
Trouwens denk niet dat Mio zomaar info van mijn toestel kan weghalen zonder legale gevolgen

Het is geen weghalen maar vervangen van een bestand.
Mocht je dit niet willen zul je ook niet moeten updaten lijkt me, want dat is toch bekend.
In ieder geval, mooi naaitje waarvoor bedankt. Wat wordt de volgende verrassing... Mio wist kaarten van Duitsland 'due to legal restrictions' ?
Ik vind dit een beetje vreemde redenering eigenlijk.
Ik lees dit als afgeven op een bedrijf/organisatie (Mio) die zich aan wettelijke zaken wil houden.
Mio maakt die wetten niet , dus vind ik het wat te simpel om hen het wel kwalijk te nemen als ze die wetten opvolgen en je dan ook nog af te vragen wat
hun volgende door zich aan de wet te houden "verrassing" is.
Hoe zit het met de competitie zals Garmin en Tomx2 ?
Ik denk dat ook deze firma's zich aan die wetten gaan houden, net als alle andere organisaties die zich bezig houden met het samenstellen van een database voor snelheids camera's ?
Het aanbieden van illigale praktijken , zelfs op Inet !!! kan tot sluiting leiden van de site die het aanbied.
Kijk maar eens naar de illigale digitale wereld van de sateliet tv ontvangst.
Kaartschrijvers mogen met die bedoeling , het (her)schrijven van kaartjes om gecodeerde zenders te bekijken , niet eens verkocht worden , codes hiervoor mogen niet meer aangeboden worden en menig bedrijf heeft dan ook zijn zaken al dan niet met wettelijk drang moeten aanpassen.
Een verstandig bedrijf zal niet twijfelen bij de keuze sluiten/flinke boetes of alleen maar legale zaken verkopen
Not a Happycamper

Nah...eigenlijk ben IK wel blij

en van mij mogen ze het hele camera waarschuwings gedoe in elk land verbieden.
Dit zal wel het nodige commentaar op gaan leveren maar allee...ik heb ook mijn mening en redenen daarvoor.
Nick