Mioforum
6 Februari 2012, 13:31:23 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Miomap niet meer aan de praat te krijgen  (gelezen 1342 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
zou_mi
Gast
« Gepost op: 25 April 2007, 18:18:05 »

Wou vandaag mijn mio te gebruiken en bij het opstarten van miomap krijg ik volgende melding: Application miomap.exe has performed an illegal operation and will be shut down. If the problem persists, contact the program vendor.

Program: miomap.exe
Exception: 0x00000FD
Adress: 0005451C

Ik heb al een soft en een hard reset gedaan, maar steeds dezelfde melding bawling
Gisteren deed hij nog normaal. Iemand die mij kan helpen want ik heb dit weekend mijn mio nodig.
« Laatste verandering: 25 April 2007, 18:57:29 door zou_mi » Gelogd
GTCab35
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 25 April 2007, 21:06:45 »

wat heb je als laatste met je mio gedaan en wat heb je op je mio draaien. probeers eens een nieuwe miomap. exe naar je mio te copieeren.
deze staat van je laatste update in C:\Program Files\Mio Technology\MioMap v3 Updater\cache
« Laatste verandering: 25 April 2007, 21:11:58 door GTCab35 » Gelogd
zou_mi
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 25 April 2007, 22:19:22 »

Een nieuwe miomap.exe kopieren had ik al gedaan, maar dat helpt niet.
Het laatste dat ik gedaan heb is GAPI geïnstalleerd en de WinCe dll pack uit de schatkist in windowsmap gezet. (Waarvan de GX.dll in de miomap, maar die stond er blijkbaar al in). Had eerder deze week een vastloper gehad en na een harde reset alles terug moeten installeren.
GTCab35
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 26 April 2007, 14:27:57 »

ik heb nu zo verder ook geen ideeen meer. en als je hem nu weer helemaal origineel maakt zonder de andere extra dingen.
dus echt alles verwijderen en er weer schoon op bv vanaf de cd ? of had je dat al gedaan ?
blood
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #4 Gepost op: 26 April 2007, 15:41:38 »

beste zou-mi:

Ik heb dit probleem een aantal weken terug gehad, heb er een nacht niet van kunnen slapen. ook ik had sort en harde reset gedaan maar niks ook de back up terug gezet enz.

maar:
Ik heb als eerste de orignele meegeleverde cd gebruikt en alles opnieuw geinstalleerd dus kaarten applicatie enz.
Hierna geprobeerd op te starten en hij deed het weer.
Hierna ben ik toch weer met de onlock enz aan de slag gegaan.
Tot nu toe geen probleem ervaren meer. En helaas al meerdere malen een harde reset moeten geven.

suc 6
blood
« Laatste verandering: 26 April 2007, 17:31:04 door GTCab35 » Gelogd

Mio c210 * mio c620T  *mio pocket v2.0 (r37)
zou_mi
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 26 April 2007, 18:14:01 »

@GTCab35 & Blood

Ik heb vandaag mijn mio terug in originele staat gebracht zoals Sylvester dat hier (http://www.mioforum.be/index.php/topic,1318.0.html) beschreven heeft en nu doet hij het terug.  Super14 Een hele opluchting, want ik was er niet goed van, ik kreeg het warm en koud tegelijk  fever.  Nu is mijn mio weer helemaal clean en ik stel mij de vraag of het unlocken en knutselen wel allemaal de moeite is... stel dat ik volgende keer eens iets serieus a d hand krijg met mijn mio en hem moet opsturen ofzo. Nu ja, ik zal wel zien of en wanneer ik hem unlock... maar dan zal het toch zijn wanneer het mooie weer gedaan is. Ik ga nog wat buiten genieten.
Alvast bedankt voor jullie reacties en hulp  applause en misschien kan ik jullie volgende keer helpen...

Zou_mi

« Laatste verandering: 26 April 2007, 18:15:40 door zou_mi » Gelogd
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #6 Gepost op: 26 April 2007, 18:33:57 »

Je moet wel hele rare dingen doen indien je je mio niet meer aan de praat krijgt op deze manier.
Met gewoon unlocken en een programma extra installeren maak je je Mio niet naar de knoppen zodat het opgestuurd moet worden...hoogstens wat in de war mrgreen
Ik test veel progjes of het wel of niet loopt...sommige zijn nu eenmaal niet echt helder omschreven.
Tja...dat kost je dan wel eens een hard-reset omdat de boel op slot springt...meestal is het probleem dan echter weer verholpen....en heel af en toe zal je de dvd er weer eens bij moeten pakken , maar dat heb ik geloof ik nog nooit hoeven doen sinds ik wat wegwijs ben op de Mio.
Voor mij dus zeker de moeite waard hem te unlocken, er blijven (voor mijn denkwijze althans) te veel mogelijkheden en leuke programma's onbenut bij een originele Mio.

Doch...en daar waarschuwen we steeds voor...
Maak altijd vooraf een backup van wat je gaat vervangen en.... wat je ook doet , het is altijd op eigen risico.

Nick

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
GTCab35
Gast
« Antwoord #7 Gepost op: 26 April 2007, 18:44:58 »

maar, je leert er ook van. Zou_mi toch mooi dat je mio weer op de normale manier aan de praat hebt   thumbs
zou_mi
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 26 April 2007, 19:37:50 »

Je moet wel hele rare dingen doen indien je je mio niet meer aan de praat krijgt op deze manier.
Met gewoon unlocken en een programma extra installeren maak je je Mio niet naar de knoppen zodat het opgestuurd moet worden...hoogstens wat in de war

Ik kan u garanderen dat ik geen rare dingen met mijn mio heb uitgehaald. Als ik niet weet waar ik aan begin, begin ik er ook niet aan. Ik heb hoogstens (net zoals jij en de meesten hier op het forum) testjes ivm. proggies uitgevoerd. En natuurlijk ga ik terug unlocken en heel het gevolg erop zetten (ik heb er op het forum al te veel tijd op zitten om niks meer met mijn mio te doen). Kortom, het is een verslaving... een Mio-verslaving. Maar voorlopig hou ik hem ff netjes, zeker tot na het weekend en dan zien we wel weer. Ben opgelucht dat ie terug normaal functioneert, maar daarmee weet ik nog niet de oorzaak van de "gecrashed" miomap...
« Laatste verandering: 26 April 2007, 19:40:31 door zou_mi » Gelogd
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #9 Gepost op: 26 April 2007, 22:45:16 »

Dat kan van alles wezen, helaas zelden te achterhalen tenzij je echt met iets nieuws bezig bent geweest.
Nah...het is natuurlijk wel het windhoos systeem he...op mun pc'tje spookt het ook wel eens zonder dat ik weet waarom  mrgreen

NIck
« Laatste verandering: 27 April 2007, 13:53:11 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
zou_mi
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 27 April 2007, 13:17:07 »

op mun pc'tje spookt het ook wel eens zonder dat ik weet waarom  mrgreen

Daar kan ik ook van mee praten..., maar zoals je al zei... windows...
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: