|
Epy
|
 |
« Gepost op: 29 April 2007, 12:00:12 » |
|
Ik weet dat het niet done is om een item op twee plaatsen te zetten in een forum, maar op een andere plaats(Poi and waypoints) komen geen reacties. Wordt onvoldoende gelezen, geen oplossing of domme vraag? Maar de oplossing van mijn probleem is voor mij erg belangrijk, leg dat nog wel eens uit waarom. Het gaat om het volgende:
Toen ik de mio c710 net had, heb ik een paar "contacten" ingevoerd, die werden netjes een POI. Nu heb ik de Mio unlocked(PrinceR Mio Cx10 Ontsluiter v1.0) en Hui 1.4 erop en worden mijn nieuwe "contacten" geen POI meer. Alleen de paar die ik eerder heb ingevoerd zijn een POI. Ook heb ik heel even de igo.gb veranderd om campings erop te zetten, maar dat beviel niet, had oude igo gekopieerd en deze weer terug gezet.
|
|
|
|
|
|
Mio C710 met Gonny Hacked Mio-transfer. Unlocked => Cx10 ontsluiter. MioMap v3.2 - 1 maart 2007 Hacked-UI v1.4
|
|
|
|
GTCab35
Gast
|
 |
« Antwoord #1 Gepost op: 29 April 2007, 13:14:14 » |
|
waarom maak je van je contacten niet direct zelf poi's dan. dat contacten programma in je mio is nou niet het je van het. volgens mij kun je sneller gelijk van je contact een poi maken. werkt ook beter.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Epy
|
 |
« Antwoord #2 Gepost op: 29 April 2007, 15:56:53 » |
|
Lijkt me goed idee, maar hoe? Via http://www.mioforum.be/index.php/topic,882.0.html lijkt me niet zo simpel
|
|
|
|
|
|
Mio C710 met Gonny Hacked Mio-transfer. Unlocked => Cx10 ontsluiter. MioMap v3.2 - 1 maart 2007 Hacked-UI v1.4
|
|
|
|
|
|
GTCab35
Gast
|
 |
« Antwoord #4 Gepost op: 29 April 2007, 19:03:51 » |
|
hoeveel contacten heb je ?
Typ je adres in. Ga dan naar kaart modus pijltje rechts onderaan aanklikken. Je krijgt nu 5 knoppen te zien. Klik "poi toevoegen" aan. Geef een naam aan de poi. Je krijgt dan 3 knoppen te zien klik groep aan. eventueel groep aanmaken en de poi daarin zetten.
Wil je nu naar die poi toe dan klik je op poi in het miomap menu. Onder "mijn poi" heb je de map staan die je eventueel daarvoor aangemaakt hebt. In die map klik je op de poi waar je heenwilt. En dan op okee. Je komt nu in de cockpit mode. Je klikt op de kaart en er komt een balkje omhoog met 4 opties. "Route naar" "via punt toevoegen " "doorgaan" "cam toevoegen" . Je klikt op route naar en de route wordt berekend. Rijden maar.
|
|
|
|
« Laatste verandering: 29 April 2007, 23:16:22 door GTCab35 »
|
|
|
|
|
|
Epy
|
 |
« Antwoord #5 Gepost op: 29 April 2007, 19:29:09 » |
|
Heel erg bedankt voor je oplossing jou methode kan ik best gebruiken. Inmiddels heb ik ook mijn probleem opgelost, na de hele middag in de zon zitten puzzelen. Het had onder meer te maken met hoe ik mijn mainscreen opstartte. Ik had na unlocken diverse snelkoppelingen op mijn desktop gezet, maar dat kan niet zomaar. nu heb ik de snelkoppelingen uit Windows program overgenomen en staan mijn adressen in POI
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Epy
|
 |
« Antwoord #6 Gepost op: 29 April 2007, 23:03:07 » |
|
Mio spookt. Eersts blij dat de contacten weer als poi's staan, kijk ik een paar uur later, zijn ze allemaal weer weg. Weer een paar uur later staan ze er weer. Hoe kan dat nu in Jesuspassions naam.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
GTCab35
Gast
|
 |
« Antwoord #7 Gepost op: 29 April 2007, 23:15:48 » |
|
in welke map heb je ze gezet dan. Toch wel in mijn poi's en dan in een eigen groep ?? ik ken dat fenomeen waar jij het over hebt (dat spoken ) niet.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Epy
|
 |
« Antwoord #8 Gepost op: 30 April 2007, 10:01:25 » |
|
Staan in mijn Poi's; eigen groep. Volgens mij heeft het te maken met de melding "huisnummer niet gevonden". Dat doet mio op het zelfde adres soms wel en soms niet. Geeft ie de melding dan komt contact niet in Poi of verdwijnt eruit. De volgende keer komt die melding niet en staat contact weer in Poi. Ieman een mening?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Peter05
Gast
|
 |
« Antwoord #9 Gepost op: 14 Mei 2007, 09:46:48 » |
|
Alle contacten die een adres hebben dat niet precies gelijk is aan dat in de mio Komen niet in de Contacten onder POI. b.v. Postbus nummers straatnamen waar je als je oppostcode zoekt een lijst krijgt (vreemd want in nederland is postcode en huisnummer toch echt uniek) Als er in de mio streepjes in de straatnaam staan en in je Adres bestand niet b.v. August-Bebel-Strasse en in je adresboek het zonder streepjes staat.
Dat is wat ik gevonden heb. Het eerste is op te lossen door je contact een bezoekadres te geven. De laatste adres opzoeken in je mio en dan straatnaam exact ingeven zoals in de mio.
En die andere weet ik niet wat daar aan te doen is? Help
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
deltapiloot
Gast
|
 |
« Antwoord #10 Gepost op: 14 Oktober 2009, 12:10:00 » |
|
Als ik van personen in mijn contacten naar de map ga, geeft hij aan: "huisnummer niet gevonden", terwijl er wel een huisnummer bij staat. Hoe kan je ondervangen dat het wel werkt. Voor de adressen in het buitenland doet hij het wel.
Gr Rob
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|