Mioforum
23 Mei 2012, 19:34:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: route ingeven  (gelezen 584 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
peugeot74
Gast
« Gepost op: 17 Mei 2007, 14:37:46 »

angry

beste Forum leden

Hoe kan ik met mijn Mio 286 in een keer van Zegge(brabant) rechtstreeks naar Goch in (duitsland) komen,
ik heb een geheugenkaart van 2G met daarop major road of Europe , en als ik duitsland selecteer kan ik Goch wel vinden , moet ik pas bij de grens duitsland selecteren, of is er ook nog een andere manier ( moet haast wel )
Wie kan mij daar mee verder helpen.

Groetjes Biker Eddy
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 17 Mei 2007, 15:56:29 »

Als je in Zegge bent en daar Goch al kan aanklikken als bestemming, daarnaast je Major roads of Europa , Nederland en Duitsland op je kaartje hebt staan....zou je niet hoeven te wisselen...
Maar zonder die Major roads off Europe hoeft dat ook niet lijkt me , daar Olland en Duitsland nog steeds aan elkaar vast zitten.(maar ik heb nog geen nieuws gekeken vandaag )
Op 2 gig passen makkelijk alle kaarten overigens , heb je nooit een wisselgehannes aan de grens nodig.
Een ander probleem vormt je toestel..... ik zie er geen + achter staan... de 268 leest maar 1 gig uit dacht ik dus aan dat kaartje van 2 gig zal je niet veel extra's hebben?
Tenzij je geluk hebt zoals in deze lijn....daar draait die 2 gig wel.
Misschien kaartmerk afhankelijk dus geen zekerheid.

Nick
« Laatste verandering: 17 Mei 2007, 16:01:39 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
peugeot74
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 17 Mei 2007, 16:57:21 »

Bedankt voor de reaktie

Maar kan met een kaart van 1 gb de benelux map + de duitsland map dit wel oplossen , of werkt dat ook niet.
Of is er nog een andere optie om van nederland naar duitsland te komen.

groetjes eddy
Mac
Moderators

Geslacht: Man

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #3 Gepost op: 17 Mei 2007, 18:42:27 »

Met MioMap V3 hoef je niet van kaart te wisselen, de losse kaarten vormen voor het programma één geheel.
In MioMap V2 is dat anders, als je een 2 GB SD-card met de kaart van Europa kunt gebruiken kun je ook zonder kaartwissel navigeren.
Heb je de Europa kaart niet, of kan je Mio niet met 2 GB SD-cards overweg, dan zul je van kaart moeten wisselen. Dat kan onderweg, bij de grens bijvoorbeeld, maar het kan ook thuis al. Kies daar de kaart van Duitsland alvast en geef de bestemming op. De kaart bevat ook de hoofdwegen van de rest van Europa, ook die van Nederland. Ik neem aan dat je de weg van je huis naar de dichtstbijzijnde hoofdweg wel kunt vinden.

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: