Mioforum
6 Februari 2012, 13:49:07 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: P350 - Voor mij de beste keuze  (gelezen 1233 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Aliebengalie
Moderators

Geslacht: Man

Woonplaats - Rotterdam

« Gepost op: 19 Mei 2007, 07:09:45 »

Na 2 jaar een Mio 168 te hebben gehad , die mij zeer beviel , kwam ik op het nu niet meer bestaande Mio-forum terecht,waar ik na een tijdje mod werd.
Hier zijn we een keer uitgenodigd bij Mio en daar heb ik kennis mogen maken met de P350 die toen nog niet uit was. Werd gelijk verliefd op dat ding. Het voor mij grootste voordeel was dat ik niet meer bang hoefde te zijn dat mijn software verloren zou zijn bij het leegraken van de accu , wat meerdere malen gebeurde bij de 168.
Internet en bellen via de Mio heeft mij nooit geintresseerd heb altijd een telefoon van de baas bij me,dus dat hoefde voor mij niet.
Ik mag U best verklappen dat ik bijna voor de deur heb gelegen bij de pda-shop toen bekend werd wanneer ze leverbaar werden. Was dus 1 van de eerste die met het apparaat de deur uitging.
Het allerbelangrijkste vind ik , dat ik makkelijk van software kan wissellen zonder veel aanpassingen etc etc.
Gebruikte nog al eens wat andere pakketten die mij terbeschikking werd gesteld.
Het is een eenvoudig apparaat met makkelijke bediening en makkelijke instellingen.
Drie navigatie programma's erop is geen enkel probleem. Het overschakellen van het ene naar het andere leverd ook geen enkel probleem op. Bij de juiste instellingen blijft de batterij lekker lang op spanning.
Gps vind ie meestal binnen de 1 minuut. Ga nooit eerder rijden eer hij dit signaal heeft.
De aansluiting voor het laadapparaat is een mini usb wat lekker makkelijk en bereikbaar is.
Voor mij een TOP apparaat waar ik nog geen enkele keer spijt van heb gehad.
En voor mij staat als een huis boven water dat mijn volgende zeker weer een PDA word van het merk MIO.
Niet dat ik bezwaar maak tegen een PNA ,maar wil zelf op een makkelijke manier expirimenteren met de programma's die ik er op wil zetten,en dat gaat op een PDA toch stukkie beter dan op een PNA.

Mvg. Alex
« Laatste verandering: 20 Mei 2007, 09:32:38 door Aliebengalie » Gelogd

P350 met Tomtom 7
P360 met 8 Gig SDHC sd-kaart-
Tomtom 7
Igo
Sygic
funnydonkey11
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 8 Augustus 2007, 12:06:14 »

Helemaal mee eens. Kan eigenlijk niet anders zeggen. Had hiervoor een acer en niets dan ellende. De P350 gaat tot nu toe op en top. Vanavond naar Frankrijk dus zullen de navigatie ook eens in het buitenland proberen.
roswell
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 11 December 2007, 23:35:42 »

zeer tevreden met de p350 mooi plat en snelle fix. wel active sync aanpassen tegen leegloop accu
Gerard
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 13 Januari 2008, 15:48:51 »

Ik heb de mio 350 nu zowat ruim 6 maand.
Alles werkt prima. In gebruik die voor 2 zaken
-agenda syncronisatie met mijn Werk-computer, gaat prima, nieuwe vergaderingen worden overgenomen van de een naar de andere en terug.
- en de weg zoeken, navigatie
Ik vind het wel spijtig dat mijn kaarten nog van 2006 zijnon danks de aankoop in mid-2007, en ondanks de updates van de SW naar 3.2
dat ik daar blijkbaar geen updates van kan krijgen.
(enfin, dat denk ik toch). Als ik dat toen geweten, had ik zeker 2007 kaarten gevraagd, maar ik heb die (goedkoop) in de makro
gekocht, en toen had ik er nog geen erg in.
Heb nu wel de speed-cam's update's, das natuurlijk wel goed. (pas geladen, werkte prima nu , maar de laatste 2-3 weken ging het nooit  via mio-club (te veel users)
In het algemeen zijn de 2006 kaarten nog bruikbaar, maar soms bij enkel richting ed , rij ik totaal verkeerd.
Enfin , tenzij iemand mij kan helpen, zal ik binnen enige tijd, maar gewoon nieuwe kaarten kopen zeker ?
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: