|
®oel
Gast
|
 |
« Gepost op: 20 Mei 2007, 18:14:03 » |
|
Deze Mio is niet mijn eerst PDA, dat was een Palm. Wat een drama. Vanaf dat moment wilde ik nooit meer een PDA. Helaas verouderde de software van de navigator in de auto zo snel dat er een andere moest komen. Updates worden er niet meer voor gemaakt. Dan is er de keuze tussen PDA of PNA. Toch maar voor PDA gekozen en wel de A201. Nog geen dag spijt van gehad. Voor het eerste gebruik eerst uren zitten spelen en de mogelijkheden bekijken, dan opzoek naar meer info, dan kom je dus op dit forum terecht, en nog meer pielen met dat ding. Navigatiesoftware er op, eerst TT maar dat wilde niet goed lukken. Ik kreeg er met geen mogelijkheid Scandinavië er op. Nu Miomap 3.2 met aangepaste stem van Irene en ik ben zeer tevreden. Het is wel zaak om goed in te stellen. Dan gaat de accu lang genoeg mee maar opladen en onderhouden is simpel met de meegeleverde 12/24 volt autolader en de simpele mini usb kabel. Kortom; prima apparaat. Helaas niet meer te koop. De opvolger, P350, schijnt meer kuren te hebben. We zullen het spoedig weten want moeder wil ook een PDA.
|