Mioforum
8 Februari 2012, 10:40:04 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Mijn ervaringen tot nu toe met de A201  (gelezen 1124 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
®oel
Gast
« Gepost op: 20 Mei 2007, 18:14:03 »

Deze Mio is niet mijn eerst PDA, dat was een Palm. Wat een drama.
Vanaf dat moment wilde ik nooit meer een PDA. Helaas verouderde de software van de navigator in de auto zo snel dat er een andere moest komen. Updates worden er niet meer voor gemaakt. Dan is er de keuze tussen PDA of PNA. Toch maar voor PDA gekozen en wel de A201. Nog geen dag spijt van gehad. Voor het eerste gebruik eerst uren zitten spelen en de mogelijkheden bekijken, dan opzoek naar meer info, dan kom je dus op dit forum terecht, en nog meer pielen met dat ding.
Navigatiesoftware er op, eerst TT maar dat wilde niet goed lukken. Ik kreeg er met geen mogelijkheid Scandinavië er op. Nu Miomap 3.2 met aangepaste stem van Irene en ik ben zeer tevreden. Het is wel zaak om goed in te stellen. Dan gaat de accu lang genoeg mee maar opladen en onderhouden is simpel met de meegeleverde 12/24 volt autolader en de simpele mini usb kabel. Kortom; prima apparaat. Helaas niet meer te koop. De opvolger, P350, schijnt meer kuren te hebben. We zullen het spoedig weten want moeder wil ook een PDA.
« Laatste verandering: 21 Mei 2007, 17:06:43 door ®oel » Gelogd
Taurus
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 13 Oktober 2007, 16:07:46 »

Heb mijn A201 nu toch al anderhalf jaar en ben er uiterst tevreden over op een paar punten na.
Het voordeel is dat de A201 een pda is en je dus zelf kan kiezen welke software je er op zet.
Geen geklungel met unlocken daar je rechtstreeks in Windows Mobile 5 kan en alle andere geïnstalleerde
programma's.Een nadeel vind ik wel de batterij in het toestel,of liever het opladen ervan.
Het geeft me de indruk dat de lader in de wagen niet bij machte is de batterij voor de 100% opgeladen
te houden wanneer het toestel constant gebruikt wordt.Na een rit naar het zuiden van Spanje gaf hij aan dat de batterij maar 60% geladen was.
Op de fiets en met een volle batterij(en dus geen stroomvoorziening anders dan de interne batterij) houdt
de A201 het bij mij amper anderhalf uur vol.Heb zelfs al een nieuwe batterij gekocht maar dat heeft het euvel
 niet verholpen.Verder een heel prima toestel met diverse mogelijkheden.
.........en ik verkies,ondanks het ontbreken van flitspalen,nog steeds miomap V2 boven de V3.
« Laatste verandering: 4 November 2007, 17:54:42 door Taurus » Gelogd
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: