Mioforum
23 Mei 2012, 20:09:31 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Met MIO 269 +op vacantie in 2007 Instellen hoe ?...Naar Zwitsersland  (gelezen 640 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
marcelleopold
Gast
« Gepost op: 25 Mei 2007, 18:58:10 »

Hallo...De vacantie komt eraan. downtown
Ik wil langs de E17 tot Rekkem (grensovergang) door Frankrijk naar Metz zo naar daar in Kehl de Duitsgrens over naar Bazel zo naar eindbestemming Interlaken Zwitserland.Ik weet dat ik in uitgebreide modus moet gaan ,maar wat moet ik intikken van uit mijn gemeente dicht tegen de E17,ik wil een rustige reis route nemen langs Frankrijk dan langs Brussel en Luxemburg.
Wie kan me een tip geven ,ik heb mijn Mio 269 + reeds 2 jaar heb nooit problemen gehad,en gans Frankrijk mee afgereden vertrouwend op het toestel.
Hartelijke dank.
Een 72 jarige Oldtimer  argue
papamio
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Mei 2007, 20:04:06 »

Hallo...De vacantie komt eraan. downtown
Ik wil langs de E17 tot Rekkem (grensovergang) door Frankrijk naar Metz zo naar daar in Kehl de Duitsgrens over naar Bazel zo naar eindbestemming Interlaken Zwitserland.Ik weet dat ik in uitgebreide modus moet gaan ,maar wat moet ik intikken van uit mijn gemeente dicht tegen de E17,ik wil een rustige reis route nemen langs Frankrijk dan langs Brussel en Luxemburg.
Wie kan me een tip geven ,ik heb mijn Mio 269 + reeds 2 jaar heb nooit problemen gehad,en gans Frankrijk mee afgereden vertrouwend op het toestel.
Hartelijke dank.
Een 72 jarige Oldtimer  argue

Bij voertuiginstellingen autosnelwegen wegvinken en tussenstops aangeven langs waar ge wil passeren,want ikzelf ben ervaren vrachtwagen chuaffeur op rust,en er zijn van uw lokatie wel 6 verschillende mogelijkheden groetjes marc
Mac
Moderators

Geslacht: Man

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #2 Gepost op: 25 Mei 2007, 21:20:28 »

Een route met 4 tussenpunten is denk ik het minimum.

NrLand             Keuze                             Plaats              Categorie                 Bestemming                           
1
BelgiëThuisadres
2
BelgiëBijzondere bestemming 
... in een plaats
RekkemGrensovergang  BEL E17 A14 Rekkem etc.
3
FrankrijkAdresReims of zoUit kaart selecteren  Zie opmerking
4
DuitslandBijzondere bestemming
... in een plaats
KehlGrensovergangDEU E52 B28 Kehl etc.
5
DuitslandBijzondere bestemming
... in een plaats
Weil am RheinGrensovergangDEU E35 A5 Weil am Rhein etc.
6
Zwitserland  AdresInterlaken Eindbestemming

Opmerking: Kies een punt ergens in de buurt van Reims bijvoorbeeld, anders wordt je alsnog via Namen gestuurd. Als je een punt op de snelweg kiest, zoom dan ver in, om te voorkomen dat je de verkeerde weghelft kiest.

Bij de routeberekening aangeven of je snelwegen wilt 'Vermijden' of 'Toestaan'.
In het eerste geval heb je de hele reis een weg die tamelijk dicht bij een snelweg ligt en hier en daar de snelweg neemt,
in het tweede geval heb je tot Bern snelwegen.

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: