Mioforum
23 Mei 2012, 20:16:34 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Miomap v3.2 officiële release: ervaringen  (gelezen 25657 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Smokey
Gast
« Gepost op: 15 Oktober 2006, 14:31:27 »

Nu Mio de officiële Miomap v3.2 vrijgegeven heeft begin ik met opzet een nieuwe thread hierover (er is al een thread over v3.2 maar dit betreft de niet-officiéle (pré)release).

Gisteren heb ik de software gedownload van de Mio website en geinstalleerd (alle opties aangevinkt) maar ik kan er weinig van zeggen hoe deze v3.2 het doet: ben er nog niet mee aan het "spelen" geweest.

Wel zijn er velen die al gewerkt hebben met deze officiële v3.2 release: wat zijn jullie ervaringen?

Grtz,

Smokey
« Laatste verandering: 15 Oktober 2006, 14:39:08 door Smokey » Gelogd
GTCab35
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 15 Oktober 2006, 14:35:52 »

goed idee smokey, weer met een schone lei beginnen.
Smokey
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 15 Oktober 2006, 15:51:59 »

Wellicht dat anderen nog op of aanmerkingen hebben
Is wel te hopen, want enkel op deze manier weet ik waar ik mij morgen op voor moet bereiden....
MarcIO
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 15 Oktober 2006, 16:04:57 »

Versnelde simulatie werkt nu wel via vasthouden van de menu-knop.
brucel
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Oktober 2006, 21:53:30 »

Vroeger kon je de menu-knop (2de hardware knop) gebruiken om het laatste commando te herhalen als je een route aan het volgen was, na 3.2 kom je weer in het hoofdscherm. Weet iemand hoe ik nu het laatste commando kan beluisteren ?
Smokey
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 15 Oktober 2006, 22:37:48 »

Uhh ook nieweling hier maar na update lijkt het erop dat de Mio na opstart eerder sattelieten oppikt.
Vele "nieuwelingen" weten meer dan "oude rotten"....
belvjes
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 16 Oktober 2006, 10:41:50 »

Ik heb nog geen ervaringen met het gebruik, maar wel met de installatie. Ik heb meteen alle updates tegelijk laten draaien, maar toen kreeg ik aan het eind een foutmelding. Ik kon Mio Map ook niet meer openen. Ik heb toen de Mio Map software opnieuw geupdate met de mioupdater.exe en toen was het opgelost. Over gebruik kom ik later terug
robsmio
Steunend Lid

Geslacht: Man

« Antwoord #7 Gepost op: 16 Oktober 2006, 11:28:36 »

Ik heb sinds de update als hij een grote route moet maken al 3x een fatale error gehad. Na een reset geeft hij dan wel de route weer.

mio C710
Morkin
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 16 Oktober 2006, 12:28:50 »

Tot nu toe na een succesvol verlopen update, die overigens wel 3 uur duurde, één keer voorgekomen dat mijn C710 niet meer opstartte.
Heb een harde reset moeten gebruiken.
Verder werkt alles perfect.
Ook de Hacked UI v1.2 loopt zonder problemen. Heb alleen de tijdsduur van de rit moeten aanpassen, omdat deze aan de rechterkant buiten het kader viel.
Sylvester
Gast
« Antwoord #9 Gepost op: 16 Oktober 2006, 13:33:24 »

Ik    denk dat we een nieuwe topic moeten gaan starten : 'fouten in de nieuwe Miomap 3.2'
Want er zitten nog steeds een aantal bugs in de nieuwe versie die er ook al in de oude versie zaten.

Zo zit er nog steeds de volgende fout in :
- Ulla :"na 300 meter rij-hebt u bestemming bereikt" : ze verslikt zich even in het rijden.
ejgps
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #10 Gepost op: 16 Oktober 2006, 20:26:20 »

Ik had op zijn minst wel betere nederlandse stemmen verwacht. OK, je kunt ze wel via andere wegen bemachtigen, maar eigenlijk zou het ook standaard in de software moeten zitten.

Mio C510E, Hacked UI v1.2, Kitty, MioMap 3.2 en TomTom 6.01
MioRichard
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 16 Oktober 2006, 20:37:00 »

Ik heb de update gedaan en wat mij als eerste opviel is dat hij nu mijn huisnummer herkend.
Wat ik wel had is na de update van de flitpalen via flitspaal.nl dat er een flitpaal dubbel in stond. 1 langs de weg en 1 midden op de weg. Heb er 1 dus verwijderd. Verder heb ik er nog niet veel me gereden, later dus meer over de ervaringen en eventueel nog verbeteringen die nodig zijn, want die zullen er zeker zijn.  happy7
peter345
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 17 Oktober 2006, 08:28:19 »

Hier heb ik ook Kitty. Ik vind dat ook nog steeds de beste stem. Ik heb hem via Mio Hacked transfer er op gezet.

Mijn vrouw prefereerd Tom mrgreen
jan van duijvenbode
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 18 Oktober 2006, 19:03:58 »

Sinds kort ook de miomap v3.2 . Het updaten ging goed. Alleen zorg dat je de 4 update opties tegelijk aanvinkt. 1 voor 1 gaat het beste.
Wat mij in iedergeval opvalt is dat het berekenen van een opgegeven route stukken sneller gaat en er niet op vast loopt . De TMC letters zijn inderdaad kleiner , maar persoonlijk vind ik dat niet hinderlijk. Wel een beetje jammer is dat het snelheidsbord vaak niet de juiste snelheid aangeeft. Ik heb het bord verleden week software matige verwijderd, wat trouwens heel goed te doen is. Je hebt gelijk meer ruimte op je scherm.

Voor de rest nog geen gekke dingen tegen gekomen. Ik hou jullie op de hoogte.

Jan
robmig
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 18 Oktober 2006, 23:04:01 »

Heb vorige week diverse malen problemen gehad met downloaden van nieuwe versie.
Is het mogelijk om eerst alles op de pc te zetten en daarna via mio transfer over te zetten, of is via bleutooth sneller?

Rob
Pagina's: [1] 2 3 ... 8   Omhoog
  Print  

Ga naar: