Mioforum
8 Februari 2012, 22:05:09 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: P350  (gelezen 1219 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
ydeschoe
Gast
« Gepost op: 9 Juni 2007, 22:14:17 »

Heb mij zojuist ook een MioP350 moeten aanschaffen door een spijtig toeval, mijn MIO168 heeft de geest gegeven  angel12 na een ROM update.
Ik ben nu 2 dagen in het bezit van dit toestel en tot nu toe werkt deze zonder enige problemen, heb er MIOMAP V3.2 op staan en heb met SirfTech de dead recon timer aangepast naar 120 sec.
Heb vandaag het toestel eens getest op zijn navigatie capaciteiten door naar verschillende plaatsen in het land te rijden.
De GPS fix is in vergelijking met mijn oude mio168 supersnel (over het algemeen in de 15 sec).

Door een tunnel ben ik vandaag nog niet gegaan maar dat zeker dinsdag gebeuren als in naar Schiphol moet via Antwerpen.

De power Patch van Mio heb ik vandaag ook gedraaid zodat ik de laatste updates heb staan.

tot nu toe werkt alles naar behoren, laten we hopen dat dit zo blijft daar ik tot op heden een tevreden MIO gebruiker ben.
Aliebengalie
Moderators

Geslacht: Man

Woonplaats - Rotterdam

« Antwoord #1 Gepost op: 10 Juni 2007, 10:27:00 »

Gefeliciteerd met je P350,hoop dat je er heel veel plezier van mag beleven.
Hou wel met een paar dingen rekening mee.
Kijk op de sectie's van de P350/P550.
bv voor magic button en de instellingen voor activesync ivm met tweakserver.
Dit zijn belangrijke programma's en instellingen voor je P350.

Mvg: Alex

P350 met Tomtom 7
P360 met 8 Gig SDHC sd-kaart-
Tomtom 7
Igo
Sygic
ydeschoe
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 10 Juni 2007, 12:11:58 »

De setting voor de active sync heb ik al uitgevoerd.
de magic button zal ik nog moeten doen

groeten yves
Aliebengalie
Moderators

Geslacht: Man

Woonplaats - Rotterdam

« Antwoord #3 Gepost op: 10 Juni 2007, 12:29:46 »

De setting voor de active sync heb ik al uitgevoerd.
de magic button zal ik nog moeten doen

groeten yves

Als je dat hebt geinstalleerd en 1 malig geactiveerd werkt ie in de rechterbovenhoek van je opstart scherm.
Op de plek van Start zie je dan een gekleurd bolletje als het goed is,zie je dit niet dan is er een programma active op de achtergrond , klik dan op dat icoontje (waar dus normaal je start staat) en geeft dan rechtsboven kruisje voor het afsluiten. Als het goed is zie je nu dat gekleurde icoontje , of er moeten nog meer progs woorden afgesloten. Als je dan in de rechter lege hoek klikt dan is je Start button weer terug. Klik je nogmaals in de lege rechterboven hoek zie je het icoontje van magic button op de Start plek.

Magic Button vind je hier: http://www.trancreative.com/mb.aspx en is gratis......
Bij het installeren heb je 2 keuze's , kies alleen voor de bovenste (andere keuze is voor een demo).

Mvg: Alex
« Laatste verandering: 10 Juni 2007, 12:34:30 door Aliebengalie » Gelogd

P350 met Tomtom 7
P360 met 8 Gig SDHC sd-kaart-
Tomtom 7
Igo
Sygic
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: