Mioforum
23 Mei 2012, 20:34:03 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: 1 [2]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Update naar Miomap 3.3 ?????????  (gelezen 2945 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Nick Altena
Forumbeheerder

Geslacht: Man

« Antwoord #15 Gepost op: 13 December 2007, 19:15:33 »

Als ik de inhoud van de C620 T bekijk zie ik dat deze versie (3.3) straks ook op diverse oude types gaat draaien , zij het dat sommige versies wel een aangepast scherm zullen krijgen.
Er staan veel soorten toestellen genoemd waar deze versie op zal gaan draaien straks....ook de oudere mio versies !
Voor bepaalde types staan er nu al andere .ui bestanden (2 of 3 verschillende als ik het goed had) en verwijzingen in , de 510 (710) met hun 320 scherm staan ook gemeld dus ook daarvoor zal het straks werken lijkt me , net als op vele soorten PDA's die ook geen breedbeeldscherm hebben.
De 3.3 software zal dan straks ook als los pakket verkocht worden Huh?
Buiten de verschillen in beeldbreedte zitten er natuurlijk meer verschillen waarmee rekening moet worden gehouden , zoals functie knoppen, scrol toetsen enz.

Ik zal binnenkort een lijst maken met alle merken waarna hij kijkt.(om een bepaalde xxx.ui te kiezen)
Vergelijk het een beetje met de 210 (of 230) die ook bepaalde zaken missen (zoals snelheidsbord Huh?) maar verder wel dezelfde software en data.zip opbouw hebben als de 510 if 710
« Laatste verandering: 13 December 2007, 19:18:23 door Nick Altena » Gelogd

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
Pagina's: 1 [2]   Omhoog
  Print  

Ga naar: