Zat gisteren in een volvo, met zo'n peperduur ingebouwd navigatie systeem.
Buiten de vreemde stand die het ding had, erg naar voren helllend... heb ik meteen zitten kijken hoe het pijltje daar de zaken aangeeft.
Nou.... ik zal het zaggies zeggen.....
BEN REUZE BLIJ MET MN MIO !!!

Mopperen er hier een aantal dat onze Mio wat vertraging had ? dat ding loopt nog eens zo ver achter bij een afslag.
Zelfs de stem is daar niet duidelijk in , want die wacht rustig tot de aflsag op het scherm klopt en pas dan mag je "hier" afslaan....maar dan zou je hem allang gepasseerd zijn natuurlijk.
Zeer verwarrend bij straatjes/afslagen die minder dan een 50 meter uit/naast elkaar liggen en in een vreemde omgeving waar je op de weg moet letten ipv. naar het scherm kan kijken of er soms nog een straatje tussen zat.
De (mannen)stem was om aan te horen, dat wel, maar ook daar klopte de zinsopbouw voor geen meter.
Leuk is dan wel dat i ook de straatnaam/wegnummer noemt waar je af moet slaan natuurlijk....want zo heb je nog een kans dat je de goede afslag pakt ipv. voorbij rijd.
Het geheel bekijken aan aanhorend denk ik dat de Mio, zeker voor zijn prijs, het helemaal zo gek niet doet.(naast alle aanpasbare mogelijkheden als voordeel natuurlijk)
Nick