Mioforum
23 Mei 2012, 20:53:55 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: 269: V3.2 kaarten op V2 software  (gelezen 943 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
miomannetje
Gast
« Gepost op: 20 Juni 2007, 13:08:50 »

Mensen,

Na de zoekfunctie gebruikt te hebben, kan ik nog geen antwoord vinden op mijn vraag, dus hier gaan we:
Ik overweeg om V3.2 kaarten aan te schaffen, maar wil deze graag eerst eens even uitproberen. Ik vind het zonde om een bak geld uit te geven, als er verder geen toegevoegde waarde is (buiten iets nieuwere wegen).

Daarom vraag ik me af of je deze kaarten ook kunt testen zonder je "software" te upgraden. M.a.w. kun je kaarten V3.2 op software V2 draaien?

Voor de duidelijkheid: Ik wil me niet op het "illegale" pad begeven nono, ik wil alleen m'n beurs beschermen.

Voor de mensen die het niet in de header gelezen hebben, dit gaat om een MIO 269.

Bedankt voor jullie reacties!

Groet,
Miomannetje
hubie
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #1 Gepost op: 20 Juni 2007, 14:02:07 »

Je kunt de v3.2 kaarten zomaar niet eventjes uitproberen op v2 software... een patch moet je zeker uitvoeren en vervolgens een originele versie 3.2 (geheugenkaartje) in je bezit krijgen...
Als je puur naar de zuivere toegevoegde waarde kijkt dan blijf je best bij v2... maar als je van verandering houdt, andere layout, andere programmatie, andere mogelijkheden en licht aangepaste kaarten dan ga je ervoor en betaal je sowieso.

Mio 269 V3.2 + tmc
Igo 8
sbi
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Juni 2007, 16:59:12 »

sorry verkeerde link, dit is de juiste

http://www.mioforum.be/index.php/topic,2790.0.html

mvg angel5
GTCab35
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 20 Juni 2007, 19:08:06 »

je zult moeten upgraden om die 3.2 kaarten te kunnen bekijken.  er is een graies update voor de 268 en 269 mio die kun je downloaden via mio-tech. maar wees er wel zeker van dat je geen 269+ hebt. deze heeft een andere update nodig.
 hier is de update weg te halen.   http://www.mio-tech.be/nl/mio-technology-pers-berichten-MioMap-v3-beschikbaar-voor-Mio-268-en-269.htm
Mac
Moderators

Geslacht: Man

269+ met alles erop en eraan

« Antwoord #4 Gepost op: 20 Juni 2007, 20:13:35 »

Misschien kun je een dag het SD kaartje van iemand lenen.
Moet je natuurlijk wel net iemand in je omgeving hebben met zo'n SD kaartje voor de 26x, die hem een dag wil afstaan.

Een kruising tussen V2 en V3 is in ieder geval niet mogelijk, noch legaal, noch illegaal.

Verdwaald?
<- Klik op de weg

Klik hier voor extreem goedkope gadgets
miomannetje
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 21 Juni 2007, 13:07:51 »

Kijk hier kunnen we al weer iets meer mee.

Ik zal de aangegeven links en suggesties eens uitproberen. Bedankt voor jullie reacties! applause

Groet,
Miomannetje
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: