Mioforum
23 Mei 2012, 20:58:20 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Miomap v1 naar v3  (gelezen 597 keer)
0 geregistreerde leden en 2 gasten bekijken dit topic.
Morreke
Gast
« Gepost op: 25 Juni 2007, 18:16:27 »

Hallo,

ik heb hier nog een mio 269 met versie 1 va miomap.  Is dat mogelijk om deze metaan te upgraden naar versie 3.2 of moet ik eerst nog via versie 2 ?
papamio
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 25 Juni 2007, 19:28:19 »

Hallo,

ik heb hier nog een mio 269 met versie 1 va miomap.  Is dat mogelijk om deze metaan te upgraden naar versie 3.2 of moet ik eerst nog via versie 2 ?
ge kunt V3.2 dadelijk gebruiken zonder via v2 te moeten u moet wel via de mio website de juiste patch ophalen,dus eerst heel goed uitkijken welk toestel je hebt dat kun je zelf nazien door een hard reset te geven ge moet dan vlug kijken want die info is vlug verdwenen,u zult op een zwarte achtergrond boven op het scherm in witte letters eenreeks cijfers en letters zien bv
269 R.. enz dat getal achter de R dat moet ge hebben dan weet ge welk scherm je hebt hittachi of nc,nu kun je de patch ophalen en volgens de instruksties instaleren volg dit nauwgezet of het is uit met de pret.
als alles gelukt is kun je nu v3 draaien vanop sd deze instaleert niks op uw toestel,het is dus steeds met het kaartje werken.
mvg ppm
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: