4 weken geleden besloot ik om een navigatie aan te schaffen.
Dit heb ik via de media markt gedaan om het feit dat ze spullen makkelijk terug nemen als ze niet bevallen.
Ik begon met mijn mio 520t leuk apparaat echter de nederlandse stem was heel erg slecht!
Vervolgens wist hij niet alle flitspalen.. en ik kreeg hem niet aan aangesloten op mijn pc voor de updates.
Ik heb hem ingeruild voor een Valk navigatie in het begin prima echter soms was hij helemaal de draad kwijt in een route. de stem zei ineens niks meer terwijl ik echt niet onaardig tegen deze dame was...
Ik heb een ingeruild voor een carvin een duur apparaat hij deed het goed echter er zitten veel optie`s waarvoor je betaald maar in Nederland of belgie niks aan hebt...
(hij had wel een mooie tmc info gaf aan hoeveel minuten vertraging er stond)
Deze heb ik maar ingeruild voor de nieuwe sony!
een mooi beeld lekker groot maar de schijnbedriegt want er zitten 2 knoppen links die in het beeldscherm zitten maar je niet mee kan rekenen..
Tevens bij een file stuurde hij me eerst om de file heen en halver wege gewoon weer terug over de snel weg...
zonder info waarom..
Toen dacht ik hmm die mio was vergeleken met de anderen navigatie`s en qua prijs rete goed met meer nuttige optie.

dus heb ik hem weer aangschaft echter ik moet nog een normale stem hebben..