Mioforum
8 Februari 2012, 21:56:54 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Toer der navigatie  (gelezen 1490 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
zimmie
Gast
« Gepost op: 28 Juni 2007, 16:58:15 »

4 weken geleden besloot ik om een navigatie aan te schaffen.
Dit heb ik via de media markt gedaan om het feit dat ze spullen makkelijk terug nemen als ze niet bevallen.

Ik begon met mijn mio 520t leuk apparaat echter de nederlandse stem was heel erg slecht!
Vervolgens wist hij niet alle flitspalen.. en ik kreeg hem niet aan aangesloten op mijn pc voor de updates.

Ik heb hem ingeruild voor een Valk navigatie in het begin prima echter soms was hij helemaal de draad kwijt in een route. de stem zei ineens niks meer terwijl ik echt niet onaardig tegen deze dame was...

Ik heb een ingeruild voor een carvin een duur apparaat hij deed het goed echter er zitten veel optie`s waarvoor je betaald maar in Nederland of belgie niks aan hebt...

(hij had wel een mooie tmc info gaf aan hoeveel minuten vertraging er stond)

Deze heb ik maar ingeruild voor de nieuwe sony!
een mooi beeld lekker groot maar de schijnbedriegt want er zitten 2 knoppen links die in het beeldscherm zitten maar je niet mee kan rekenen..

Tevens bij een file stuurde hij me eerst om de file heen en halver wege gewoon weer terug over de snel weg...
zonder info waarom..

Toen dacht ik hmm die mio was vergeleken met de anderen navigatie`s en qua prijs rete goed met meer nuttige optie.

Smiley dus heb ik hem weer aangschaft echter ik moet nog een normale stem hebben..

danclo
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 28 Juni 2007, 18:30:42 »

Dat is wat men noemt: GEEN kat in een zak kopen!! thumbs
papamio
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 28 Juni 2007, 18:38:09 »

ik denk dat ze u bij media markt nu in de toekomst wel met open armen ontvangen zeker mrgreen mrgreen mrgreen

ppm
Geronimo
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 30 Juni 2007, 16:46:23 »

Probeer dan eens Ulla, dat is de Vlaamse stem. Die is toch stukken beter dan de Nederlandse stem vind ik.
kalasnikova
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 27 Oktober 2007, 19:10:24 »

Probeer dan eens Ulla, dat is de Vlaamse stem. Die is toch stukken beter dan de Nederlandse stem vind ik.

geronimo

ik lees in u profiel dat je de gps op je radio hebt verbonden
ik vraag me af hoe je dit doet ?
ik neem aan dat je dan geen radio of cd muziek hebt intussen?
Nactuil
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #5 Gepost op: 27 Oktober 2007, 22:15:08 »

zoals geronimo komt te zeggen gebruik de vlaamse Ulla ik doe dit ook en ben er heel tevreden over  thumbs

een mio c520 & externe GPS antenne
Geronimo
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 29 Oktober 2007, 13:13:26 »

Nee, de radio werkt dan niet. De GPS is via de "aux"-ingang op de radio aangesloten.
Ik heb meestal de mp3-speler op staan.
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: