Ik heb sinds een maandje ook een C520t en het is wel even wennen t.o.v. de oude 268.
Toen ik m wou proberen, kreeg ik maar geen ontvangst. Na een uur ben ik maar ergens gestopt en heb m uit- en aan gedaan.
Toen de stem en alles opnieuw ingevoerd en ineens was daar een gesproken instructie! Na wat testen, kwam ik er achter dat ik alleen instructies krijg, wanneer ik de taal van de instructies opnieuw aangeef! Dat is toch belachelijk.
Iedere keer dat ik weer ergens naar toe wil, moet ik het hele menu weer door... pfff

De taal die ik ingesteld heb, is Marijke. Dat klinkt behoorlijk goed, maar ik ga nu de Vlaamse Ullah proberen, want die Marijke heeft een eigenaardige woordenschat.
Als ik een kruising, afslag of zo nader, zegt ze "Ga
vooraf de eerste rechts".. Beetje onzinnig, of is dat meer een Belgische zin, die op een of andere manier in de Nederlandse Marijke is geslopen?
Verder liet ie me bij Leeuwarden, komende uit de richting Harlingen, bij het Europaplein ṿ̣r het verkeersplein linksaf slaan. Heb dat niet gedaan, want ik moest gewoon over het verkeersplein.. Wou ie me verdorie via smalle straatjes ̣m de rotonde heen hebben. Er was geen file of wat dan ook en de instellingen waren wel goed.
Denk je recente kaarten te hebben en bovendien ligt dat plein daar al eeuwen zo.. Erg vreemd!
Wat in favorieten staat, pakt ie wel op met gesproken instructies. Ik heb er verder nog niet mee genavigeerd, maar dat komt nog wel. Voordeel van de Mio vind ik het platte formaat. De 268 was iets smaller, maar weer iets dikker, maar ook handig op te bergen.
Ben benieuwd hoe ie me gaat bevallen, want de 268 beviel me uitstekend, maar het kaartmateriaal en software was verouderd en om nou nog eens €104,- uit te geven, terwijl ie een paar jaar geleden €450,- kostte (geloof ik), dan maar de nieuwe C520t.