Mioforum
23 Mei 2012, 21:05:26 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Wat gebeurt er na de 1 jaar gratis updates van snelheidscontroles?  (gelezen 6215 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
PrinceR
Co-Admin
Forumbeheerder

Geslacht: Man

Deel kennis en info

« Gepost op: 14 Juli 2007, 10:08:35 »

Opmerking: snelheidscontrole synchronisatie is alleen voor MioMap v3.
Alle Mio Technology navigatie toestellen met MioMap v3 hebben een één jaar gratis abonnement op de on-line flitspaal databank. 
Mio Technology heeft beslist om alle abonnementen die komen te vervallen te verlengen zonder kosten tot het systeem voor een betalende verlenging on-line beschikbaar komt.
Let wel op, abonnementen die verlopen na het lanceren van het on-line systeem worden niet kosteloos verlengd.
Een verlenging van het flitspaalabonnemnt zal € 34 kosten.

Mio C710 sinds juni 2006
<a href="http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf" target="_blank">http://www.mio-tech.be/swf/C710_overview.swf</a>
De Doper
Custom UI
Moderators

Mio P550 & C210

« Antwoord #1 Gepost op: 14 Juli 2007, 15:17:51 »

voor die prijs zullen ze weinig updates verkopen

mioman
Lid
**

« Antwoord #2 Gepost op: 14 Juli 2007, 17:12:36 »

Dat denk ik ook wel.

Groeten Mioman C 710-Miomap v.3.2 -Hacked Mio Transfer - Ulla stem - 1 GB SD - Media Player1.05
Gompy
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 14 Juli 2007, 17:28:28 »

Tegen de tijd dat je voor de MIO-flitspalen-update moet gaan betalen, zet ik wel de Gompy's-flitspalen-update online op mijn eigen server.
Het is een fluitje van een cent om via flitspalen.nl een flitspalen-POI te maken voor je MIO die zelfs nog dagelijks geupdate kan wordt ook.
Tevens hoop ik dat Koos volgend jaar alle palen omver heeft gehaald nu hij inziet dat flitspalen een achterhaalde techniek is.
Iedereen weet ondertussen waar de palen staan, ook zonder MIO, en trapt ruim van te voren op de rem.
En mocht jij niet weten waar de palen staan, dan trapt je voorganger wel op de rem en past zijn snelheid even aan tot de paal gepasseerd is.
fwinkels
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 15 Juli 2007, 10:03:22 »

wie gaat er nu dan betalen voor update's van flitspalen
terwijl deze gratis zijn te douwnloaden bij bv. flitspalen.nl of via PoiEdit2007.
kost in het begin een beetje moeite, hoe het werkt.
maar alles word via forums netjes uitgelegt. thumbs

Ebrahi87
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 5 Augustus 2007, 02:36:21 »

wie gaat er nu dan betalen voor update's van flitspalen
terwijl deze gratis zijn te douwnloaden bij bv. flitspalen.nl of via PoiEdit2007.
kost in het begin een beetje moeite, hoe het werkt.
maar alles word via forums netjes uitgelegt. thumbs

\

je hebt helemaal gelijk
sopik
Gast
« Antwoord #6 Gepost op: 25 Augustus 2007, 10:02:55 »

ik heb mijn mio met een andere e mail terug geregistreerd. Opnieuw 1 jaar gratis updates gekregen mrgreen
De Doper
Custom UI
Moderators

Mio P550 & C210

« Antwoord #7 Gepost op: 25 Augustus 2007, 10:36:53 »

Citaat
ik heb mijn mio met een andere e mail terug geregistree rd. Opnieuw 1 jaar gratis updates gekregen
Niet te hard roepen, Miotech leest mee.
Ik heb het net ook gedaan en het werkt thumbs

DJRon
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 3 September 2007, 09:55:32 »

Tegen de tijd dat je voor de MIO-flitspalen-update moet gaan betalen, zet ik wel de Gompy's-flitspalen-update online op mijn eigen server.
Het is een fluitje van een cent om via flitspalen.nl een flitspalen-POI te maken voor je MIO die zelfs nog dagelijks geupdate kan wordt ook.
Tevens hoop ik dat Koos volgend jaar alle palen omver heeft gehaald nu hij inziet dat flitspalen een achterhaalde techniek is.
Iedereen weet ondertussen waar de palen staan, ook zonder MIO, en trapt ruim van te voren op de rem.
En mocht jij niet weten waar de palen staan, dan trapt je voorganger wel op de rem en past zijn snelheid even aan tot de paal gepasseerd is.

zo slim zijn ze niet allemaal  tongue3

daarbij als je elke dag langs de zelfde rijd ,vergeet je hem wel eens
is het toch weer makkelijk als mijn mio een piepje geeft
« Laatste verandering: 3 September 2007, 09:57:46 door DJRon » Gelogd
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #9 Gepost op: 3 September 2007, 13:30:12 »

ik heb mijn mio met een andere e mail terug geregistreerd. Opnieuw 1 jaar gratis updates gekregen mrgreen

Nergens voor nodig, de update's zijn vooralsnog gewoon gratis.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov V735(T) ~tv ... nog helemaal origineel
dwight
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 29 September 2007, 09:06:03 »

ik had er gisteren bijna 1 gemist  mrgreen
das duurder dan 34 euro  angel4

digitaal59
Gast
« Antwoord #11 Gepost op: 1 Oktober 2007, 18:31:59 »

nou mag hij wel actueler voordat geld kom hier langs plaatsen in  de buurt waar al een jaar geen flitspalen meer staan en gisteren nog even een updaten gedaan maar staan er nog steeds in dus mag voor een prijs van 34 euro ook wel een beetje actueler worden angry1

« Laatste verandering: 3 December 2007, 13:46:02 door Nick Altena » Gelogd
Coen1203
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 9 Oktober 2007, 19:43:24 »

Ik heb geprobeerd de update voor flitspalen op te halen, maar ondanks mijn legale versie V3.2 geeft MIO aan dit niet kan voor mijn 268+. Ik neem aan dat dit klopt, maar ik vind het wel raar. Het is toch software gebonden en niet hardware? Zo kan je wel adverteren dat dit gratis is.
Heeft iemand hier andere ervaringen mee?
ermam@skynet.be
Gast
« Antwoord #13 Gepost op: 17 Oktober 2007, 16:58:08 »

waw  das wel een hoge prijs voor wa flitspalen
maar geen probleem ik rijd nooit te snel dus heb ik die eingenlijk niet van doen
want ik rijd altijd heeeeeeel braafjes  angel5 angel5 angel5

angel12
Triniti
Gast
« Antwoord #14 Gepost op: 2 December 2007, 20:28:15 »

Na het lezen van dit topic begrijp ik nu pas waarom ik nog steeds mijn updates binnen krijg. Bedankt voor de opheldering.  thumbs
Ikzelf vind het wel handig dat mijn mio me kan verwittigen wanneer er een flitspaal in de buurt komt. Ik durf nogal te snel rijden.  angel4
Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: