Mioforum
24 Mei 2012, 04:57:50 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: wordt minder enthousiast na 12 maanden...  (gelezen 805 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
1947rbs
Gast
« Gepost op: 30 Juli 2007, 16:21:37 »

wordt minder enthousiat na 12 maanden... duurt plotseling veel te lang voor de sat gevonden is. (10- min) terwijl de eerste maanden zelfs binnenshuis in 1 minuut en valt nu zelfs midden in de stad (den bosch en den haag) zomaar enkele minuten weg. Ja, daar heb je dus helemaal niets aan als je net de parkeergarage uit komt.
Na uitzetten (rechtsboven) en aanzettten weigert het ding soms en kan alleen een reset (penpunt onderkant schuiven) weer leven aanbrengen maar je moet wel alle instellingen opnieuw invoeren.
Aanwijzingen in de stad op te veel plaatsen fout of vaag; rotondes te laat en wegsplitsing (A27 bij utrecht); dan kun je niet meer naar rechts omdat een soort midden'berm' is aangelegd. (al jaren, ik ben benieuwd welke navigator hier wel rekening mee houdt, de vorige stuurde me ook verkeerd)
Een groot nadeel vind ik steeds meer: parkeerplaatsen of pompstations vinden;dat kan niet zonder naam oid in te typen. complete kul, ik wil de dichtsbijzijnde en hoe die heet zal me worst zijn. Hoogstens keuze in:  centrum, gratis of overdekt.
De volgende wordt alleen mio als die goed geupdate is maar ik probeer eerst een andere met deze knelpunten als test.
« Laatste verandering: 30 Juli 2007, 16:25:00 door 1947rbs » Gelogd
De Doper
Custom UI
Moderators

Mio P550 & C210

« Antwoord #1 Gepost op: 30 Juli 2007, 17:01:35 »

Ik denk dat je teveel rotsooi op je 710 installeerd waardoor hij traag word.
Citaat
Een groot nadeel vind ik steeds meer: parkeerplaa tsen of pompstation s vinden;dat kan niet zonder naam oid in te typen. complete kul, ik wil de dichtsbijzi jnde en hoe die heet zal me worst zijn.
Hoe kom je daar bij?
Poi's van parkeerplaatsen en pompen kun je gewoon weergeven op je kaart en er naar zoeken gaat gewoon op de dichtsbijzijnde.
Voor pompen ga je naar poi - diensten - benzinestations
Je klikt daar al meteen op zoeken zonder een keuze te maken voor een merk.
In het volgende scherm klik je meteen op 'klaar', ook weer zonder iets op te geven.
En kijk daar zijn alle pompen, gerangschikt op afstand.
Het probleem met kaarten heeft elk navigatiesysteem.

Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: