Mioforum
6 Februari 2012, 13:30:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Spanje en Zwitserland  (gelezen 684 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
kater
Gast
« Gepost op: 30 Juli 2007, 17:15:02 »

Ondertussen heb ik de Mio C710 al bijna een jaar.
België, Nederland, Frankrijk, Duitsland, Oostenrijk, Spanje en Zwitserland zijn reeds bezocht.
Het enige minpunt was dat er in Spanje de laatste jaren massa's nieuwe rotondes (ze kennen blijkbaar niets anders meer) zijn aangelegd, doch deze (nog) niet vermeld zijn.  Je kan echter op de Mio netjes zien waar je heen moet als de straten van het oude kruispunt nog op dezelfde wijze aansluiten bij de rotonde.

Tot nu toe slechts 1 hapering gehad waarbij een reset nodig was.  Ons Mia doet het goed en vervangt mijn vrouw als kaartassistente zonder te morren (behalve bij 'keer terug waar mogelijk' dat wel grappig zou klinken in het Westvlaams - 'Kerrekeewere'). 

Het TMC-antennetje werkt perfect.  Zo gingen we een paar weken geleden van Oost Vlaanderen naar Eindhoven via de E34/N49.  Aan de afslag Liefkenshoektunnel zei Mia me die richting te volgen.  Ongelovig reed ik door.  Ik reed tot aan de Waaslandtunnel... alweer de melding 'keer terug waar mogelijk' naar Liefkenshoek.  Mevrouw wou me richting Breda sturen. Uiteindelijk op de ring toch toegegeven aan haar grillen.  2 kilometer verder.... radiobericht... 15 km file Breda richting Antwerpen en 10 km file Wommelgem richting Eindhoven E313.  Dank U Mia om mij over filevrije wegen te sturen: IK HOU VAN U hartje hartje hartje
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: