Mioforum
7 Februari 2012, 23:41:33 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Ervaringen in het GHLuxemburg  (gelezen 1004 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
lucvb
Gast
« Gepost op: 11 Augustus 2007, 16:33:07 »

Hallo,
Reeds 18 jaar gaan we regelmatig op stap naar het GHLuxemburg. Dit jaar was dat de eerste maal met GPS bij. Op basis van deze ruime ervaring kan ik het volgende neerpennen over mijn ervaringen met de MIO C710.
 thumbs
- Ik rij nooit meer verloren  happy7.
- Veel onbekende plekjes ontdekt  tongue3 doordat GPS (gedeeltelijk) andere weg volg dan diegene die ik vroeger op de kaart volgde  happy7.
 s66
- Er ontbreekt hier en daar wel iets. Dit varieert van rotondes (is al genoeg over gepraat op ander plaatsen op de forum downtown) tot de info over een volledig dorp  mrgreen.
Vb. het dorp Lieler heeft volgens de GPS geen straten, alleen huisnummers (map 2006). Nochthans zijn er wel degelijk straten.  angry1
-Of dat er een kleine bocht, een scherpe bocht of een haarspeldbocht volgt, deze is altijd flauw  . Echt je moet het mee maken  nike, een afdaling met haarspeldbochten: flauw naar links, flauw naar rechts, flauw naar links, enz tot beneden  rotfl En natuurlijk moet je niet flauw doen als je de bocht uitvliegt en in de bomen hangt, want de gps vindt dat flauw  toothy9.
Besluit:
-heel praktisch toestel  Smiley.
-het doet wat het moet doen  Grijns.
- ideaal voor flauw bochtenwerk  Super14.
Bijgevolg ben ik heel tevreden dat ik een MIO C710 gekocht heb  laugh.
 coffee2
gr
lucvb

Taurus
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 7 Oktober 2007, 22:17:10 »

Voor zover ik weet zijn er in Lieler wel straten,maar die hebben allemaal dezelfde naam(nl.Lieler)Bijgevolg kan je alleen maar op huisnummers voortborduren.
Peter05
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 7 Oktober 2007, 22:38:33 »

in de 2007.07 kaarten kun je gewoon straten kiezen.
lucvb
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 9 Oktober 2007, 19:57:26 »

Voor zover ik weet zijn er in Lieler wel straten,maar die hebben allemaal dezelfde naam(nl.Lieler)Bijgevolg kan je alleen maar op huisnummers voortborduren.
Ter plaatse bleek op dat moment, augustus 2007, elke straat een naam te hebben. De GPS kende die echter niet.
« Laatste verandering: 9 Oktober 2007, 19:59:24 door lucvb » Gelogd
lucvb
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 9 Oktober 2007, 19:58:36 »

in de 2007.07 kaarten kun je gewoon straten kiezen.
Besluit: ik moet nieuwe kaarten kopen, maar ik ga wachten tot in de eerste helft van 2008.

Bedankt voor de reacties  applause.

coffee2

gr

lucvb
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: