Mioforum
8 Februari 2012, 22:04:42 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1]   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Problemen  (gelezen 1201 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
jbeeren
Gast
« Gepost op: 20 Augustus 2007, 09:47:54 »

In de basis is het een goed apparaat voor de prijs (vind ik). Maar ik heb sinds 1/2 jaar toch de nodige problemen. Hij is al 3x weg geweest voor reparatie. Tijdens navigeren hangt hij plotseling en krijg ik een pop-up met een of andere foutmelding. 1x Is er niets aan gedaan, omdat men niets kon vinden. Ik heb toen een foto gemaakt als "bewijsmateriaal" daarna heeft men het display, moederbord en nog iets vervangen. Het probleem heeft zich daarna niet meer voorgedaan, maar ik heb hem ook niet meer echt kunnen testen. Het probleem trad meestal op na meer dan 1 uur gebruik. Verder zijn de stemmen irritant en het geluid kan niet hard genoeg. Maar dat zal wel aan mijn auto liggen, een Smart Roadster cabrio. Vooral met het dak open kun je dan alleen nog op het scherm navigeren. De stem hoor je niet meer.
« Laatste verandering: 20 Augustus 2007, 09:52:50 door jbeeren » Gelogd
mevita
Gast
« Antwoord #1 Gepost op: 20 Augustus 2007, 09:53:45 »

als hij zich hangt ben je dan niet toevalligin de buurt van een flitspaal

grt mevita
jbeeren
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 20 Augustus 2007, 09:56:13 »

Niet dat ik weet. Na aan/uit gaat het dan weer ff goed, maar hij gaat dan steeds vaker hangen, om uiteindelijk helemaal niet meer op te starten. Enige remedie is dan: Kaart eruit, batterijen eruit, van voeding af en dan helemaal opnieuw beginnen.
jbeeren
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 7 September 2007, 13:12:17 »

Zo ik heb hem eindelijk weer terug. Nou er was iets goed mis denk ik aan de waslijst te zien. Nieuw moederbord, nieuw display en iets van een flush-reset??? Hij doet het nu in ieder geval weer goed, alleen heb ik de indruk dat het ontvangst niet meer zo is als voorheen. Ik ben vaak al de bocht om, terwijl ik nog het commando krijg dat ik rechtaf moet. Hierdoor moet ik gedwongen pro-aktief te werk gaan en raakt de Mio wel eens de kluts kwijt: Nieuwe berekening...". Hebben meerdere mensen problemen met het ontvangst en is hier iets aan te doen?
Pagina's: [1]   Omhoog
  Print  

Ga naar: