Mioforum
23 Juli 2014, 13:53:10 *
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
De activerings e-mail gemist?

Login met gebruikersnaam, wachtwoord en sessielengte
Schatkamer
Software database
Route database
Wie Woont Waar

Startpagina   Help Inloggen Registreren  
Pagina's: [1] 2 3   Omlaag
  Print  
Auteur Topic: Dutch TTS voices IGO8  (gelezen 9568 keer)
0 geregistreerde leden en 1 gast bekijken dit topic.
Kajoe
Gast
« Gepost op: 1 Juni 2008, 14:28:04 »

Hallo allemaal
Voor de IGO8 zijn ook Nederlandse TTS voices gemaakt. TTS zorgt ervoor dat ook de straatnamen uitgesproken worden. Hier kan je ze binnenhalen:

http://rapidshare.com/files/99198321/Saskia_6.5.3_iGo8-PDA_TTS_Dutch_HiQuality.zip
http://rapidshare.com/files/99252272/Willem_6.5.3_iGo8-PDA_TTS_Dutch_HiQuality.zip

Veel plezier ermee.
De Doper
Custom UI
Moderators

Mio P550 & C210

« Antwoord #1 Gepost op: 1 Juni 2008, 17:05:00 »

Werkt dat zomaar of moet je dan speciaal een TTS in de UI hebben?

mevita
Gast
« Antwoord #2 Gepost op: 1 Juni 2008, 17:15:28 »

een vraagje in welke map plaats ik dat bestand in de voice map of in tts_log map en werkt dan m,n gewone stem gonny ook nog?

grt mevita
Kajoe
Gast
« Antwoord #3 Gepost op: 2 Juni 2008, 22:17:29 »

Sorry dat ik gisteren niet kon antwoorden. Ik had al een paar vragen beantwoord en dan heb je even geen toegang meer om te antwoorden.
Hier het antwoord: Waar voice bij staat, plaats je in de voice map. De rest in de Root van je SD kaart in de IGO8 map.
hubo
Gast
« Antwoord #4 Gepost op: 3 Juni 2008, 16:26:35 »

Alles gedaan zoals beschreven bij instellingen op regionaal stem saskia dan krijg ik geen stemgeluid.
Kajoe
Gast
« Antwoord #5 Gepost op: 3 Juni 2008, 21:50:34 »

Alles gedaan zoals beschreven bij instellingen op regionaal stem saskia dan krijg ik geen stemgeluid.

Dat kan. Dan moet je het volgende doen:
Reinstall IGO8. (Niet de oude versie verwijderen) Dan wordt tijdens de install een paar keer een melding gegeven, of je TTS wil installeren. Gewoon op Ja klikken. Daarna moet het werken. Ik hoor het wel weer. Helaas kan ik niet meer dan 2 antwoorden per dag geven. Succes maar weer.
Extru
Lid
**

Mio 268 / Moov 330 europe

« Antwoord #6 Gepost op: 4 Juni 2008, 19:58:10 »

Voor zover ik begrepen heb, moet je winOS 5 of hoger hebben om tts aan de praat te krijgen.

Extru
blood
Lid
**

Geslacht: Man

« Antwoord #7 Gepost op: 5 Juni 2008, 17:25:05 »

betekend dat ik op mijn c210 geen tts voice kan draaien of wel?

Mio c210 * mio c620T  *mio pocket v2.0 (r37)
Kajoe
Gast
« Antwoord #8 Gepost op: 5 Juni 2008, 17:56:19 »

Voor zover ik begrepen heb, moet je winOS 5 of hoger hebben om tts aan de praat te krijgen.

Extru

Dat klopt. Je moet minimaal windows 5 hebben, anders werkt het niet. Ik weet dus ook niet of het op de C210 kan.
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #9 Gepost op: 5 Juni 2008, 20:31:10 »

Ik vind het heel leuk om dit te testen hoor ....maar dat geklooi met die katjes letters tegenwoordig op die rapidshare site begint me te vervelen.
Met geen enkel , in mijn ogen de juiste , letter combinatie kom je erin.
Elke keer die error , waardeloos.
Kan ik dit ook ergens anders downloaden ?

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo (maar momenteel functioneert dit toestel niet meer)
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov Spirit 697 Truck LM die door lifetime kaart-update waarschijnlijk ook origineel kan en zal blijven
Moov V735(T) ~tv voor mijn vrouw ... en nog helemaal origineel
garapaboy
Gast
« Antwoord #10 Gepost op: 5 Juni 2008, 21:02:44 »

Nick, je hebt gelijk ik vind radishare heel lastig.Maar als je goed kijken, er zijn Honden en Katjes, en alleen de letters of cijfers waar je  een Kat zie, moet je gebruiken.
Trouwens ik heb ook IGO8 gestest op mijn Mio 710 met wince 4.2 met TTS zonder geen enkele probleem.
Maar  toch heeft MioMap mijn voorkeur.

Gr,

Garapa
blood
Lid
**

« Antwoord #11 Gepost op: 5 Juni 2008, 21:27:20 »

@garapa

Heb je dan iets seciaals gedaan voor de tts voice?

garapaboy
Gast
« Antwoord #12 Gepost op: 5 Juni 2008, 21:32:01 »

@garapa

Heb je dan iets seciaals gedaan voor de tts voice?

Een stuk of 4 dll files  (speciaal voor wince 4.2 ) in de folder IGO8 plaatsen en verder niks speciaal.Alleen de instructies goed volgen.Is een kwestie van 5 min.

Gr,

Garapa
Nick Altena
Forumbeheerder

« Antwoord #13 Gepost op: 5 Juni 2008, 22:34:04 »

Nick, je hebt gelijk ik vind radishare heel lastig.Maar als je goed kijken, er zijn Honden en Katjes, en alleen de letters of cijfers waar je  een Kat zie, moet je gebruiken.
Trouwens ik heb ook IGO8 gestest op mijn Mio 710 met wince 4.2 met TTS zonder geen enkele probleem.
Maar  toch heeft MioMap mijn voorkeur.

Gr,

Garapa

ik weet het , maar zelfs met bril of een vergrootglas lukt het me niet een juiste combinatie te typen.
En ik ken echt het verschil nog wel tussen hond en kat.
Na 10 pogingen geef ik het dan op.
TTS voor de 710 heb ik geloof ik ook , zal eens zien of die ook op mijn 620 draait , maar een leuke stem extra hiervoor was wel leuk geweest natuurlijk.

Mio 268 met Igo8
Mio C710(T) unlockt en werkend met igo8 ,Igo Primo en igo Amigo (maar momenteel functioneert dit toestel niet meer)
Mio C620(T) Unlockt en met downgrade naar C520 , werkend met iGo8, Igo Primo, Igo Amigo en Becker Trucnav/Igo 
Moov Spirit 697 Truck LM die door lifetime kaart-update waarschijnlijk ook origineel kan en zal blijven
Moov V735(T) ~tv voor mijn vrouw ... en nog helemaal origineel
blood
Lid
**

« Antwoord #14 Gepost op: 6 Juni 2008, 00:49:14 »

bij is de stem "willem"erg zacht

Ik heb alle geluids indicators aan staan en vol open, maar zelfs zonder radio kan ik hem moeizaam verstaan, iemand ook deze ervaring

De oude stemmen als tom en marijke zijn prima te horen.

Blood

Pagina's: [1] 2 3   Omhoog
  Print  

Ga naar: