Igo My way Primo op WinCE 6.0

(1/2) > >>

J.P.:
Ik heb  hier op een tablet (chinees) waar winCE 6.0 op staat nu IGO My Way Primo 9.2.1.179499 op staan.

Werkt perfect zonder problemen. Kon makkelijk het nederlandse menu vinden maar heel raar geen nederlandse stemmen.
Oude stemmen werken geven fout melding.
Nu men trukje in het sys file het voor elkaar maar heeft iemand idee waarom er geen nederlandse temmen zijn voor primo 9.2?

groet
J.P.

elinx:
Hangt ervan af wat voor stem je wilt hebben.
Alle NavNgo (Miomap v3 en iGo) stemmen werken ook in Primo.
Zelf heb ik nog steeds NaviGonny uit de schatkist, want deze stem vind ik het meest aangenaam klinken.

Als je TTS wilt hebben is er een probleempje omdat iGo 9.2 (Primo 1.2) alleen met Nuance stemmen werkt en niet meer met de Loquendo stemmen die bij iGo8.3 zaten. Daarvoor heeft tweaker Kener op een ander forum zelf Nuance TTS stemmen samengesteld (Xander,Claire,Saskia en Vlaams Ellen) voor Primo, die heel goed werken.

J.P.:
werkt geweldig Igo My way Primo op WinCE 6.0
ben nog wel opzoek of het mogelijk op dat tabled ook tmc ontvangst te krijgen

iemand daar een tip over?
dit is dat tabled http://www.dealextreme.com/p/7-touch-screen-lcd-windows-ce-net-6-0-gps-navigator-with-fm-av-europe-maps-4gb-56308

in ben benieuwd of het kan

J.P. :angel3:

Nick Altena:
Er zit geen tmc ontvanger ingebouwd zo te zien.
Nu weet ik niet wat de mini usb aansluiting doet, maar je zou het via die weg kunnen proberen.
Voorheen (en misschien nog wel) waren er tmc ontvangers in de voedingskabel (via mini usb) .
Als je die van iemand zou kunnen proberen, of voor weinig aanschaffen ??
Moet daarnaast wel de aanwezige software ook die tmc ontvangst ondersteunen natuurlijk

elinx:
Dat zal niet gaan lukken.
Op twee manieren is het mogelijk om TMC informatie te ontvangen.

Via het RDS signaal van een FM ontvanger
Via een internet verbinding

Geen van beide is aanwezig in dit apparaat
Het genoemde FM is nl een FM transmitter die een FM signaal uitzendt zodat je via de autoradio de navigatiestem kan horen.

Eventueel zou een losse TMC ontvanger toegepast kunnen worden mits je deze kan aansluiten en kan communiceren met het navigatieprogramma, maar daarover staat niets vermeld, dus ik betwijfel of dit echt mogelijk is.

Navigatie

[0] Berichten index

[#] Volgende pagina